elmarna

Alla inlägg under juli 2011

Av elmarna - 1 juli 2011 23:49

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Av elmarna - 1 juli 2011 20:26



fråga hur mycket du vill o vad du vill!


så svarar jag på söndag! :)




Vilma

Av elmarna - 1 juli 2011 14:10

nu sitter jag här med min kladdkakeballerina glass o mummsar!

suuper gott!

jag rekomenderar verkligen den asååå! :D

jag har precis kommit hem från mammas jobb där vi hämtade borden alltså!

o nu vet jag också vart Mattias har tagit vägen ;)

han är typ i småland eller vart han va, jag orkar inte kolla..

så ni får nöjja er med mig sålänge! ;)) haha

tyvärr så åker ju jag antagligen till Åland på måndag, men jag fixar tidsinställda ;)

haha

såååsnäll jag är asså! :DDD

nä nu ska mamma o jag kanske iväg o plocka jordgubbar.. MUMS :D

så nu ska jag dra, baaaay


Vilma


Av elmarna - 1 juli 2011 13:11

idag är det första juli. 

och idag mår jag inge bra.. tråkigt nog. 

har huvudvärk o sen dööö trött, men  det kanske hör till sommarlovet?

vad vet jag? 

snart ska jag tydligen med mamma o hämta bord? om dom får plats i bilen, men det borde dom ju! 

ja, o igår satt jag och skissade lite på en dräkt. resultatet blev bättre än förväntat faktiskt! :)

ni kommer inte få se den, eftersom att det är såhäär lätt att någon bajtar mig o tar den typ! 

så jag vill inte riskera det liksom! 

men nu måste jag kila, vi hörs senare!


(jag undrar vart Mattias tagit vägen) hehe


 

zumba bild, awesome :D saaaakna :(



Vilma

Av elmarna - 1 juli 2011 00:05

3 roliga..



* Hellre en rövare i poolen än en polare i röven


* Bättre en hängmatta i parken än hängpattar till marken.


* Bättre att frysa i tälten än att tälta i frysen


Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards