elmarna

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av elmarna - 6 juli 2011 11:30

min dag..



vad menas med det? asså min dag som födelsedag? eller menas det som min dag idag eller vadå? 


om vi säger att min dag är en dag som är perfekt för mig, så blir det änkelt ;)

en perfekt dag för mig, ser ut så att jag går upp vid 7, fixar i ordning mig o äter en go frukost med massa bär o sånt gåttigåtti! ;)

sen drar jag iväg till dansskolan o dansar hela dagen eller typ till halv 6.

så åker jag hem duschar o frechar till mig, ;) haha

sen åker man o äter alltså danskompisarna o jag o myser o så, sen åker man o badar o sen åker man hem till någon o sover där. det är typ en äkta mindag ;) haha

min dag alltså :)



Vilma

Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards