elmarna

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av elmarna - 15 juli 2011 13:45

mina drömmar..



mina drömmar är att få åka på EM/VM. 

o att bli nordiskmästarinna.. eller ja, världsmästarinna vill jag ju bli.

men jag tror det är för mycket begärt :p hehe

okej, man ska inte sluta kämpa för något man drömmer om, o det gör jag inte!
jag tänker jämt att jag ska bli bättre o bättre..

okej tillbaka till ämnet, men att få åka på EM  o VM skulle va askul! 

o sen en av mina andra drömmar skulle också vara att åka o ha privatlektioner med Peter o Sofie, det skulle också va askul!

eftersom att dom är typ mina största förebilder eller vad man säger!

asså ha typ en heldag med dom 2 o få massssor med nya steg o insperation liksom.

med bara dom. det skulle va superkul! men jag får först å främst kämpa för EM/VM målet! det är det första, som jag iallafall tror kan/kommer gå i uppfyllelse, om jag bara fortsätter att kämpa för det jag brinner för! :)



Vilma


Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards