elmarna

Alla inlägg under september 2011

Av elmarna - 29 september 2011 11:23

i told to myself wtf?! haha

haft den låten i huvet sen i måndags!! helt sjukt!! så nu sitter jag och letar bilder på punkare och deras stil till SO'n och lyssnar på den låten och så. snart slutar SO lektionen och sen dax för matte.. USH! jag är hungrig!! äter typ halv 1?!

sprang 2 kilometer på idrotten idag och mina benhinnor jag smalben typ? samma sak va? dog typ iallafall! fick jätte ont men tror jag fick ett D iallafall? hoppas det! ett E fick jag ialllafall så det är jag nöjd med!  men nu ska jag fortsätta med mina punkare ;) haha




Vilma

Av elmarna - 28 september 2011 22:34

klockan är mcyket och jag måste sova! har hunnit med mycket idag. träffat farfar,dansat,vart i skolan,haft idrott och dans i skolan,ätit en makca nu på kvällen duschat och nu skriva klart detta ;)


med andra ord! godnatt :)


 


Vilma

Av elmarna - 27 september 2011 21:45

har haft en alldeless perfekt kväll och eftermiddag tillsammans med världens bästa! tränade med One Stagen idag och var kvar en stund sen och fixade på gruppdräkten sen. Har sprättit upp lite för att sy in och så. Det gick väll sådär. menmen.. skitsamma.. helt okej iallafall! På fredag har vi nu typ bestämt med gruppen att träffas pch fixa hår o mysa massor innan lördagens tävling! kolla på någon film eller något liknande! Så det ska bli jättekul! skolan har väll inte vart någe speciellt kul vill jag inte påstå eftersom att jag måste skriva om SO'n!!!! ÅÅÅÅÅH!!!

fett sur över det där alltså, + att min tyska lärare gjorde massa krussidurer i min Tyskabok så nu ser jag inte ens vad det står.. kul? nej! haha imorgon vet jag inte vad som händer förutom att jag kommer träna masssssor imorgon och va helt slut imorgon kväll! eftersom att jag har idrott, dans i skolan och 3,5 timmas dans på dansskolan efteråt. så jag brukar va rejält trött haha. så ska straxt krypa omkull för att sova! har gjort engelskaläxan nu också. inte alls svår! haha 

imorgon får jag väll ta tag i Tyskan.. ush!!! idag satt jag i 1,5 timmas möte med rektorn min lärare vaktmästaren o 3 till.. aptråkigt!!! haha 
bara för att elevskyddsombudet skulle träffa dom o sånt. så det va hur tråkigt som hellst verkligen! men allt det där tråkiga som hänt idag går så lätt att bara glömma med hjälp av min underbara kväll!

efter att vi fixat på dräkten stack Maria och jag och fixade mat o så åt jag hos dom. sååå mysigt eftersom att man alltid känner sig välkommen där och så! Freja är så bara sååå söt! haha hann busa lite med henne innan jag stack hem! blev lite senare än tänkt liksom haha. kollade på IDOL med dom också! super mys!!

så nu ska jag nog ta o dra mig ifrån detta patrask och sova eftersom att jag verkligen skulle behöva det! så vi höres mer imorgon o ni får sova så gott! :)


   PETER OCH SOFIE! :) ♥


 

och en bild på iPower när vi kom 3a i Kalmar :)


Vilma

Av elmarna - 26 september 2011 20:55

jag ligger nere i TV soffan och kollar på ensam mamma söker. inte jättekul men men.. idag har jag tränat disco. jätteirriterad på min kropp.. magkatarr har jag dragit på mig också.. ååh! besvilken eftersom att jag tävlar på lördag i torshälla.. har blåsljud på hjärtat också så jag fick sätta mig ner ett tag.. besviken! imorgon är det one stage så det blir najs. och så ska vivi och jag försöka fixa lite på gruppdräkten inför lördag. snart är det SVENSKA HOLLYWOOD FRUAR!!! JAAA :D

maria är ju helt klart min favorit!! nu tänker jag sluta skriva för annars blir allt neggativt haha ;)


 


Vilma

Av elmarna - 26 september 2011 09:29

vilken morgon jag har haft alltså.. vaknade av att jag drömde "tänk om jag skulle försovit mig nu o klockan va 20 över 7".. jo. jag kollade på klockan fort som fasen o såg att klockan va mer! 25!! 15 minuter på sig och äta frukost,packa och klä på sig.. herregud säger jag bara!! men jag hann! hade möte med elevskyddsombudet för en stund sen och om 20 minuter börjar jag Tyskalektionen. ush på den! sen ikväll blir det dans i 2 timmar som jag också sa igår.. vad mer ska jag skriva? hoppas att ni har haft en bra morgon iallafall! vi ses och höres ikväll efter träningen! måste äta och duscha först men jag uppdaterar så fort som möjligt! :)

  

Vilma

Av elmarna - 25 september 2011 22:23

JA! skit trött faktiskt! eller alltså mest i benen faktiskt. dansen tar stryk på dom verkligen! hoppas mina fötter vill hänga med lite bättre imorgon på fysen! hope hope hope(!!!!!!!!!) eftersom att det är tävling på lördag i torshälla här hemma i eskilstuna! wihooou! 3 minuter bokstavligen hemifrån! hur bra är inte det då liksom? ba shit jag glömde det hemma så kan man åka hem o hämta det hur snabbt som helst! haha nej, vi ska inte glömma något! Becka och jag tränade på paren i ca 20 minuter idag. det kommer bli skitbra. visst, det kanske inte går så bra nu första tävlingen kan man ju inte räkna med liksom. men vi kommer bli grymma när vi fått dansa ihop oss lite mera liksom. bara dansat tillsammans typ 10 gånger kanske?

och är såhär tajta redan liksom, det ser ljust ut för mig iallafall! så snart ska jag ta o sova. hoppas verkligen på att mina fötter kan va snälla imorgon!! eftersom att jag orkar så mycket mer! berättar om allt vi hunnit med på den korta kvällen o lördagen jag spenderade med den tokiga familjen!! men helgen har vart så bra som den bara kna bli!! så nu ska jag ta o sova lite! imorgon blir det tuffa lektioner men mååånga raster! wihou! känner att jag har 0 koll på alla lläxor vi får nu alltså.. ush! skola skola skola.. 

godnatt pussar och kramar ;)


 

på lördag tävlar jag med iPower också! 

så par och grupp.. taggad? JAAAAAAA (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)


jag med "bullen" och 3 flätor på denna bild med mööörkt hår ;)


Vilma


Av elmarna - 24 september 2011 14:15




Vilma

Av elmarna - 23 september 2011 17:02

nu sticker jag till min 2a familj i västerås till söndag! 

ska mysa supermycket med dom nu när jag har tid. eftersom det blir så tomt när man vart en hel sommar med dom o sen ses vi knappt nu liksom! så nu ska vi bara mysa o ha det bra! 

hörs på söndag eftersom att morfar hämtar mig om 10 minuter och då ska jag ha packat färdigt ;)



Vilma

Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards