elmarna

Alla inlägg den 15 september 2011

Av elmarna - 15 september 2011 22:02

dansat hela kvällen, eller jag dansade först 5-6 och sen 8-9. men dansade lite emellan med mina fina vänner jag har och sånt såklart också! skitkul! 

på gruppträningen gjorde jag säkert typ 80 splitthopp.. hm? jag o ida håller på o filurar oss. haha jaja.. inte hänt så mycket annat liksom, mer än att jag nu ska hoppa in i duschen och sen smörja mina ben med hypersalvan för trötta ben typ? haha tur att den tårkar snabbt iallafall! nä, nu måste jag skilda mig iväg så inte klockan hinner bli allt föör mycket liksom! det är ju en dag imorogn också! 


 

det där var min sista slagstaglass innan det stängde! jag tyckte den va ganska söt faktiskt ;)


Vilma

Av elmarna - 15 september 2011 14:21

Hejsan! Det är Mattias som skriver nu :D

Min dator har vart sepe..varje gång jag har försökt gå in på bloggplatsen så hänger sig datorn..samma sak med youtube..fett med trist :(
MEN  NU FUNKAR DEN!!

Jag kände att jag bara MÅSTE göra ett inlägg nu när det väl fungerar!! :D

Så nu kommer ett!


Dom senaste dagarna, ja..eller igår och idag har jag varit på Mälarvik med min UNDERBARA klass... -.- 
Jag höll mig till som snällare och dom "normala"..fasst....

även fast dom anses vara dom "normala" så höll dom fast mig och sminkade mig, fy usch vad läskigt..det är lugnt liksom men puder och rouge men ögonskugga, mascara, eye liner, kajal och allt vad det nu heter..USCH jag trodde seriöst att jag skulle drömma mardrömmar om att den dära penseln kommer emot mig och äter upp mig...HJÄLP..men jag drömde typ inget :p

i don't like my class..


nyss begravde jag min älskade vän Presley

Sov Gott min älskade vän.


Hejdå 



Mattias

Av elmarna - 15 september 2011 11:20

nu har jag SO lektion och ikväll blir det dans!




Vilma

Av elmarna - 15 september 2011 07:19

a, haha godmorgon på er mina trogna små läsare! 

ska snart förmodligen ge mig av mot bussen som går till skolan (såklart) haha jaaa... idag vet jag inte riktigt hur mycket tråkigt det kommer va i skolan.. men massor säkert! kort lucnh och många lektioner + koooorta raster!! såå vi får väll se om jag orkar med detta! haha men nu måste jag kila o borsta gaddsen! hejdå ;)



(Mattias är snart tillbaks! hans data är vid funktion nu men just nu är han med skolan i Mälarvik :) )


Vilma

Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards