elmarna

Alla inlägg den 4 september 2011

Av elmarna - 4 september 2011 22:34

imorgon sticker jag till dansskolan direkt efter skolan, eftersom att jag slutar halv 4 i skolan och börjar dansa halv 5 till halv 7! imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra när jag kommer hem, plugga lite kanske? haha det behövs nog eftersom att jag har 15 glosor tyska till onsdag! men det ska nog gå bra endå, eftersom vi kommer jobba med det lite i skolan o sen så har jag imorgon kväll och hela tisdags kvällen!

imorgonbitti kanske jag hinner med något litet snabbt inlägg, det får vi se eftersom att jag ska duscha imorgonbitti o så. enda dagen jag har sovmorgon! om sobmorgon räknas med 15 minuter.. skrattretande!!!! är heeeelt slut efter den här långa dansveckan, och såhär ska jag ha det i 3 månader till ganska precis! hahaha

kommer vara jättetrött, men jag ska bli bättre med sovtiderna o danstiderna kommer jag ju vänja mig vid och så, så det är lugnt! jag har ju dom flesta vännerna på dansskolan, så kände den här terminen att jag bara skulle sattsa massor o bli asbra o kompisarna utanför träffar jag knappt endå så. nu är det bara vänja sig vid detta! haha nä nu ska jag sticka o sova så jag orkar morgondagen! 


 

Linnea och jag innan vi skulle dansa bakom Mojje med popcornfrisyr ;)



Vilma

Av elmarna - 4 september 2011 19:59

nu sitter jag och äter mackaroner o köttbullar, gott! 

har precis kommit hem efter nästan 10 timmar! helt sjukt men jättekul och mysigt!

dansat zumba,haft fys och dansat fridans idag. och det är väl rätt kul!
fysen va i hela 45 minuter, så det va jättejobbigt med min täppta näsa o dåliga kondition, men jag körde på! jag slappar också nu framför idol som börjar precis nuuuu! jag brukar faktiskt inte titta men jag får offra mig dom här minutrarna jag äter haha!

sen ska jag duscha o titta lite på grinchenfilmen eftersom att jag blev pappan i den filmen, ahhahahhahahah!! menmen, det blir säkert jättekul, eftersom att jag är välldigt mycket på dansskolan o så, så att.

nä nu ska jag fortsätta äta!

höres kanske senare? förmodligen! ;D



Vilma



Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards