elmarna

Alla inlägg under juni 2011

Av elmarna - 30 juni 2011 23:57

ni får komentera! 

det är bara kul, så va inte rädda ;) hahahaha

fråga masssor också! :D





Vilma

Av elmarna - 30 juni 2011 23:30


vad tycker ni om Dessi's nya? ;)



Vilma

Av elmarna - 30 juni 2011 23:17

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-K_51Dbs6-s



vad tycker ni om Loreen's my heart is refusing me nya verision? :)

själv tycker jag den är både bra o dålig, på olika sätt ;)

jättebra till avslappning/stretch men den andra vanliga mer "poppiga" verisionen är bättre "sommar" låt eller vad man säger, båda är bra på olika sätt liksom :p 



Vilma

Av elmarna - 30 juni 2011 23:07

haha där fick jag till det xd 

jo, som sagt jag kom hem satte mig vid datan, sen frågade Martin om jag skulle med o bada, jo visst, det ville jag väll..

så jag drog till mälarbaden o badade meed massa härligt folk! :) ♥

jätte mysigt! 

sen kom jag hem, slängde i mig kyckling o pasta o drog sen till pappa.

o där badade jag o Lucas lite grann, i den lilla poolen som rubriken förklarade ;)

jo, vi har haft den uppe 4 dagar nu, om man räknar med idag, o det är 28 grader i poolen ;) ganska skönt såhär på kvällen!

mysigt det också, sen kom jag hem o sen drog jag ut på en prommis med mig själv för att rensa tankarna lite, det är för himmla underbart asså! 

riktigt mysigt att gå en promenad sådär runt halv 9 tiden, då det är alldeless lagom skönt att gå ute! 

la mig i gräset o bara slappnade av, sjukt skönt! jag är ensån där som älskar att va ute o gå, alldeless själv bara, o bara rensa tankarna, tänka ifred, utan massa annat runt sig, o få frisk luft. mysigt! 

man blir så avslappnad. sen tog jag några få foton på blommor o löv.

bara för att jag älskar att fota fina sommarbilder med bra kvalité!

jo o nu ligger jag här framför datan.

hoppas ni också haft en bra dag! en avslappningsdag! ;)


 

mååånster ;)


Vilma

Av elmarna - 30 juni 2011 16:05

haha nu ska jag dra till mälarbaden o bada, chaoooo :D

Av elmarna - 30 juni 2011 15:20

jag har legat på stranden både tis,ons o idag torsdag! 
såå sjukt skönt! idag var det lite kallre i luften eftersom att det har vart molnigt, men annars har det vart super! :)

badade endel idag också, lite kallt men det måste ju svalka, eller hur ;)

så därför har det inte blivit mycket bloggning,tyvärr.

men det är sommar, o då är man ute ganska mycket! :)

och igår hade vi Sofie o Alex på träningen, KÖTTA träning typ ;) haha

dansen va jätterolig, Linnea o jag höll på att dö av skratt ;D haha

hoppas det blir av någon mera gång att få dansa för dom, eller Alex ska ju va lärare på lägret i Agusti på Gotland, men det va roligt att ha både liksom!

o nu ligger jag här framför datan o har inte alls mycket för mig.

om det inte reganr ikväll blir det nog en joggingtur alltså!

eftersom att nu när det kommer att va dansuppehåll ett tag, så måste jag KÖTTA med springningen!

o på måndag (eventuellt) så åker jag till kära lilla Åland.

o kommer hem senast på fredag, för sen på söndag bär det av hem till västeråsarna ;)

mina andra familj liksom! för att sen på måndag åker vi till Danmark i 5 dagar!

kommer bli super mysigt verkligen o jag ser fram emot det.

så därför lär det ju inte bli mycket springning liksom.

så ikväll eventuellt blir det en spring tur o sen kanske söndag! :)

nu ska jag kila o fixa lite.

ha det så bra tills vi hörs nästa gång ;) haha




en bild på min fina ida! tryck på bilden så kommer ni till hennes blogg :D  


Vilma


Av elmarna - 28 juni 2011 23:32

jag tycker faktiskt att rubriken spelar roll.. det är den som inspererar en att läsa inlägget! 

enligt mej alltså! 

idag har jag som sagt legat o solat masssor, så nu är jag jätteröd o så ;/ SMART BRUD :D hiihi

ikväll har jag också hunnit med att spela minigolf med mamma o viktoria!

jätte mysigt trotts att jag förlora! ;)

haha, man kan inte alltid vinna! 

jag är ju liksom som dom kallade mej "bombar'n" haha

golfbanorna spottade tillbaka golfbollen till mig.. orettsvist! :o

skitsamma.. vi hade det trevligt o mysigt iallafall!

har också badat i viktorias pool.. som det typ va 15 grader i? 

hmm.. va det smart? YES ;) det va ju liksom svalkande :)

ähm, o nu ligger vi här o har precis kollat på TRASSEL.. en humor film för sånna med vilma humor ;) haha

o sen har vi också tagit oss en nattmacka ;) haha 

halv 12 liksom ;) 

yes yes.. jag laddar upp för imorgon då det kommer bli en GRYM träning med världsmästarinnan Sofie Ericsson och sen Alex som vi hade på lägret förra året o som vi ska ha detta år också! 

awesome! :DD hihi

eftersom att Sofie är typ en av mina största förebilder som jag ser upp till massor så kommer det bli asgrymt! ;) 

så imorgon går vi upp vid 10 för att jag ska hinna fixa mig eftersom att jag åker till dansskolan vid halv 11 :) 

lääääängtar! :D 

men nu ska vi kila! 

ni får en bild på solbrännan för att den svider så ;)


 



Vilma


Av elmarna - 28 juni 2011 17:21

nu har sommaren äntligen kommit! hoppas bara att detta väder håller i sig!
skulle va såå skönt om detta väder kunde hålla i sig heeela sommaren!

idag har jag badat o solat.. masssor! 8D

därför har det inte blivit någe inlägg!

sorry för det!

men nu ska jag kila o äta, hejdå :D



Vilma 

Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards