elmarna

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av elmarna - 17 juni 2011 18:23

































Vilma

Av elmarna - 17 juni 2011 18:05

jo som sagt så kanske inte alla fattar min rubrik? ;) haha

men jag tänkte skriva om 2 av mins stora förebilder!

dom va med i EM nu o tävlade för första gången tillsamans i par och kom 5a!

helt otroligt! :)

dom är super gryma!

My Skoog och Peter Kjärsgård!

dom är härliga o sprider glädje på foton o i dansfilmer o på tävlingar!

trotts att jag kanske inte riktigt känner dom bäst o snackar med dom så speciellt.

så är dom endå awesome! 8D


       


en bild har ni där också ;) 



och där är videon på dom från EM! :)


sååå duktiga!


sen har vi jonathan också! ;)

han är också superduper duktig! 

på hår,smink,dans typ allt ;) 

foto.. ja maaassssor ! :D

sprider glädje runt sig o är jätte snäll!

vill alla väl och vill att alla ska må bra o så, jätte snäll! :)


 

en bild på soffe och han ;) 

jättefina :D



hoppas att jag en dag blir lika bra som dom!! 

svårt.. men man kan ju alltid hoppas! :)



Vilma

Av elmarna - 17 juni 2011 15:02

rubriken säger allt..
idag som ni alla vet är det BOOORING-väder..så vad ska man göra?  
Jag ska iallafall snart äta frukost.. (15:10) vad? det är ju sommarlov ?! 
vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag..jo!
nyss läste jag på facebook att jag är kvalad till EM!   
det kostar ju lite (MYCKET) så jag måste fixa lite 'jobb' så jag tjänar pengar så att jag haqr råd .. så det ska jag göra idag  
sen blir det väl en film eller flera kan jag tro, nu ska jag iallafall äta frukost..sen får dagen bjuda på resten   
kommentera gärna våra inlägg för det är SÅ kul att få sånna! men det är helt frivilligt, så känn ingen press.. haha xd

      


Mattias

Av elmarna - 17 juni 2011 14:22

hej bloggläsare.. 

jag vet! 

jag är daaata nöööörd! :o

men det är bara för att det är ypperligt tråkigt skitväder idag alltså!

regnigt o äkligt! :(

ska nog lägga mig o se en bra film tror jag!

ont i magen.. o det är inte kul ska jag säga er..

när jag får ont i magen får jag inte sådär lite o kan ta en tablett o sen springa ut o va med mina vänner på direkten.

utan jag måste liksom sitta hemma några timmar o vila o vänta på tabletten!

ush, inge kul alls alltså!

hittills idag så har jag faktiskt vart lite duktig trotts min mage!

vart snäll o bakat chokladmuffin, o så har jag vart ute med hunden o så skriver jag ju här också ;)

så lite har jag gjort av det som skulle göras ;) haha

städa vet jag inte riktigt, ser ut som att mamma damsög igår eller i förrgår..

så det behövdes inte heller. 

så nu blir det film ett bra tag tror jag!

hoppas ni hare bra trotts vädert här! :)



det blir nog denna film :)


TRASSEL 


Vilma

Av elmarna - 17 juni 2011 11:57

idag är ett måste att:


- äta frukost.. NUNUNU!!!

- gå ut med hunden

- vila

- mysa

- skriva massor på bloggen

- vara social mot allt o alla ;)

- städa..

- ladda upp några bilder här :}


ingen lista jag är supersugen på men..


 




















 




Vilma


 




Av elmarna - 17 juni 2011 00:50



GOD NATT ;} 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards