elmarna

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av elmarna - 20 juni 2011 23:43

tyvärr hade jag ingen bild på my,sara o soffe när dom kickar :(


 




Vilma



Av elmarna - 20 juni 2011 19:26

Glee - Somebody To Love
Annie - You're Never Fullt Dressed Without A Smile
Annie - It's a Hard Knock Life (orginalet är borttaget med lite 'sing along' sitter väl fint :(



Glee - Don't Stop Believin' (Fast Med Sam Tsui)

Mattias 

Av elmarna - 20 juni 2011 18:50

dagen kan nog inte ha blivit så mycket mer perfekt! 

morgonen blev väll sur menmen.. efteråt skrattar jag mer åt det!
så nu tänker jag inte bry mej om det! ;p 

a sen solade jag 20 minuter, o sen har jag setat inne ;p haha

reegn hela dagen ju! men skit samma! det hindrar inte mig! :D

a iallafall sen keka jag hemmagjord handburgare.. nöjd eftersom jag gjorde den själv o så gjorde jag till Filip också (y) 

o så va jag snäll o gav han det sista av drickan! ;) 

a sen så senare åkte jag till dansskolan 1 timma ungefär..

en underbar timma!

synd att jag dock inte hade träning! menmen.. jag satt o kollade på gruppen Whatz Upp ;) haha

grymmma tjejer där asså!

o Linnea min lilla plommonros ♥ världensgoaste lillasyster asså! 

hon fick mig på superbra humör o jag ler fortfarande, för med henne skrattar man jämt ! ♥

sen så nu är jag hemma.. o mamma har köpt annanas,vattenmelon,kiwi,nektariner a massor med frukt som sagt ;) 

för jag ville göra fruktsallad.. as gott!!!! :D
så snart ska jag nog pallra mig dit ner o fixa det också! ;) haha

gott gott gott!!!:D

o sen ska jag sätta på en film, o sen ska jag bara slappa resten av kvällen oxå!

o hoppas på att morgondagen blir ungefär lika, fast kanske inte lika bra, eftersom jag inte kommer till dansskolan då ;p haha

men då får jag hitta på något annat najs! :))

nu ska jag kila o fixa den där nedrans frukten ;) haha ;) 


 

en riktigt söt bild på Linnea :D


Vilma

Av elmarna - 20 juni 2011 15:22

tänk så mycket en liten sak kan göra.

eller a, liten o liten, den va liten men för mig är den stor ;)

det låter knäppt jag vet! ;p haha

iallafall fick en lite komentar av Peter (min förebild) på FB.

han tyckte mina splitthopp va snygga, haha o hans är överdrivna! :D haha

a, o det gör mig så glad, det är då jag liksom inser att det är värt att kämpa, o inte ge upp för man tror kanske inte att man klarar det, men det vet man aldrig förrns man har försökt! 

o av att ge upp blir inget bättre av! 

kämpa till det sista! :)

av denna lilla komentar som nu va en stor men endå liten, så blev jag glad o "smått lycklig" låter fel, men det behövdes idag! 

jag har vart deppig hela morgonen eftersom att alla mina vänner inte är hemma typ.. var själv igår OCH idag.. INTE kul! 

o nu har jag sprungit typ 15 gånger upp o ner i trappen o skrattat åt mig själv ;) 

knäpp som jag är ;p haha 

livet leker o jag är störtt glad idag! 

kan inte bli så mycket bättre?! :D 



 


min heder på min egna blogg ;p  Peter längst upp i hörnet med röd o svart dräkt :)



Vilma

Av elmarna - 20 juni 2011 14:59

som ni vet så älskar jag o Mattias dans!
låter fel att säga så älskar jag dans eftersom att jag vet att båda älskar det ;) haha

men iallafall.. so you think you can dance är ju ett dansprogram, som jag bara älskar!

dom är så sjukt duktiga o man får sååå sjukt mycket insperation så det är galet! :D

så nu tänkte jag lägga ut massa videos från det ;)


så får ni se hur mycket man kan visa med bara dans o inga ord! 

helt fantastiskt! 











avslutade med en hiphop ;) haha




Vilma


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards