elmarna

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av elmarna - 16 juni 2011 22:32

såg nu också att vi fått en liten söt komentar utav Mattias mamma ;)

haha.. så sött ;)

o ja, det är bara askul att få masssor med komentarer! 

ös på bara ;) haha


 

en sur mustachgubbe hittade jag på MC idag också!

liknar inte ett dugg mej bara :)



fick med mig en bikini hem också för endast 99 spenn! :D

asss nöjd! :)

svarta bikinitrosor o vit topp :)


   



trycker ni på bilderna blir dom större ;) 

as nöjd i varje fall! :)

ville ha en svart lika dan topp o inte vit.. men det fanns bara i M o L..

besviken men detta blev bättre än förväntat :)



Vilma

Av elmarna - 16 juni 2011 21:29

detta tycker jag är jättekul! 

FÖRSTA dagen har vi 40 besökare o klockan är bara halv 10! 

asnajs! ;)

fooortsätt så :D 

jag har vart med ebba från imorse till ikväll.. o vi träffade elin senare så nu sitter jag här med två puckon :D hihi

kommer bilder imorgon :)


här får ni också några få sommarhittar jag älskar :)











så ;) 


varsegoda gott foolk ;))



Vilma

Av elmarna - 16 juni 2011 14:21

Hejhej!


Nu börjar jag skriva ett inlägg för att få igång blogg-fingrarna lite..   
Inte för att jag vet vad jag ska skriva men..eeh..


Hej iallfall, kul att ni läser våran blogg..ehm..vi älskar att dansa..ehm..vi älskar att flumma..ehm..
Vi är bäst!   
Jag (mattias) lever på dans, ända sen jag var typ..vad kan jag ha varit..5-6 har jag dansat. Fastnade för det DIREKT, prova på vetja (om du inte redan har gjort det)  


Det var väl allt jag kunde bjuda på just nu. Får se om det blir något mer inlägg från mig idag, det blir det säkert! 


Mattias 

Av elmarna - 16 juni 2011 01:36

ny blogg som sagt!


Mattias o Vilmas blogg!


ELMARNAS ;))



puss o kram


Vilma

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards