elmarna

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av elmarna - 23 juni 2011 23:36

Hejsan!

Nu sitter jag här igen och skriver :D

Har alla kollat på den där videon? "JUSTIN BIEBER???"
Om inte.. GÖR DET! :D hahaha


Ni undrar kanske över rubriken.. (faassst..) oj...jag börjar bli vilma-smittad xd

Men iallafall, jag dampar massa musik, främst "what the hell" med Dani Shay.."justin bieber" haha, på videon i tidigare inlägg :D

Sen MASSA Glee! "somebody to love" inte justindock men Queen :D och "don't stop belivin'"


Haha, vad är din favorit musik? Kommentera det! Skicka gärna en länk så att man kan lyssna :D



Mattias

Av elmarna - 23 juni 2011 23:16

nu ska jag kolla på filmen dumma mej. 

den verkar rolig o lite min typ !

så nu ska jag kolla! :D




fick en komentar av Lovisa också:

Att kolla på the last song är typ att förstöra dagen. Den är så sjukt sorglig att man blir deppig resten av dagen... Jag blir de iaf! Haha ;p


svar: haha jo, kanske, men jag mindes inte riktigt hur den va, vi kollade på den påväg hem från en tävling, o jag såg lite i början sen så ville jag blunda lite.

så jag va nyfiken på vad som hände ;) haha men den filmen blir nog mer på kvällen då ;) inte för att jag blev jätte deppig men endå!

eftersom att den slutade endå lite lyckligt ! :D haha



Vilma


Av elmarna - 23 juni 2011 21:52

jo, jag har precis kommit in från en promenad.

jag gick faktiskt en rejäl promenad. o så tog jag lite kort också!

superfint med solen som kikar fram bland hus o trän efter en regnig dag här i Eskilstuna! 

fick några fina sommar bilder med mig iallafall! ;) 

och nu sitter jag o kollar på en ur söt lite kille som är hur charmig som hellst!

men ni måste spola fram typ 30 sekunder! :)



tror jag lägger ut bilderna imorgon eller något! 

supertrött eftersom att det har regnat hela dagen o ingen kan träffas, så blir det att jag sitter inne hela dagen.. jag spenderade mesta tiden här vid datan.. 

o kollade på film som jag sa i tidigare inlägg! 

jag har kollat på blue water high, the last song och skärgårdsdoktorn! 

alla tre är toppen! ;) 

men ush vad jag gråter till the last song alltså!

jag kunde inte sluta sitta där o böla alltså haha..

sålänge får ni en gammal bild ! ;)


 


 bilden är från Helsingbrogs tävlingen! :) 


ni får GÄRNA komentera MASSOR! :)


Vilma

Av elmarna - 23 juni 2011 12:30

började morgonen med att ligga o dra mig säkert 1 timma.. om inte mer?

a, sen gick jag upp o duschade o klädde på mig.. VÄRLDENS skönaste outfit i detta väder ska jag bara ta o säga er alltså! :D

en stor t-shirt o "pös" byxor.. superskönt! 

a, sen gick jag ner o hade precis gjort årdning en macka o skulle precis börja äta när micke kom med slagstaglass,jordgubbar o grädde! 

sjukt gott o nu är jag sjukt mätt! haha  MUMMS!!!!!!

jo, o nu sitter jag här vid datan o har inte alls mycket för mig!

idag ska jag nog mest sitta hemma framför datan, kanske kolla på film eller liknande.

har ju massa filmer både på datan o DVD'r som jag inte kollat på än liksom :p haha

o det skulle ju passa perfect idag! 

för nu är jag hemma själv, i säkert 3 timmar iallafall! 

mamma drog precis iväg till frissan o ska fixa håret.. såå.. nu är jag hemma själv!

om man bortser från sally alltså ;) haha

dagen blir nog mest en slappdag liksom, eftersom att jag är lite trött o vädret är skit. så kan det inte toppa bättre med lite film alltså! ;) 

såååå.. vi hörs senare! 

ha det så bra så  länge! 


och My fyller också år idag! ;) haha 

skulle va den första som skrev grattis till henne på FB.. men glömde bort tiden.

ajsan majsan asså !!! haha jag kom 12a :( men skitsamma!

12a av hur många som hellst liksom! ;) haha 

ha en bra födelsedag My! 


 

idag fick det bli en fin Turkiet bild från 2009 ;) 

BARA för att jag tyckte det va ytterst skönt där ! :)


Vilma

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards