elmarna

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av elmarna - 21 juni 2011 23:11

imorgon ska jag klippa mig, om det finns tid ! 

hoppas hoppas hoppas!

eftersom att jag själv tycker att jag har riktigt slitet hår nu! USH!

måste också färga håret.. men det blir inte hos frissan! ;)

blont eller brunt är frågan.. HMMM?

vad tycker ni? ;) haha

svårt val för mig asså ! xd 

ska snart sova eftersom att jag måste vara klart till 11 imorgon typ! ;)

sååå... jaa. 

hoppas det blir bra imorgon! :D o hoppas att jag kan klippa mig!! :D

hoppas hoppas hoppaaaaass! :DDDD


 


bild från dansavslutningen som katter ;) haha

sååå söta barn asså! :o 



Vilma

Av elmarna - 21 juni 2011 21:59

Hej hopp lingonsylt ;)

Nu sitter jag är här och lyssnar på Glee :D

Grooveshark kan man lita på! Inga reklamavbrott, och man kan lyssna hur mycket man vill!

Spotify däremot..reklamavbrott mest helatiden, mellan typ varje låt. Och där kan man typ bara lyssna på samma låt typ fem gånger sen låser den sig ;o
Aja.. :D


Men seriöst vad gör jag för fel?

Jag sitter inne HELA dagarna men skriver typ inget på bloggen :(

Skäll på mig!!

Sprid bloggen iallafall! :D:D:D:D


SPRID!  SPRID!  SPRID!  SPRID!  SPRID!  SPRID!  SPRID!  SPRID!  SPRID!  SPRID!  SPRID!  SPRID!  SPRID!  SPRID!  SPRID!  SPRID!  SPRID!  SPRID!  SPRID!  SPRID!  

Känn ingen press bara :)







Mattias

Av elmarna - 21 juni 2011 20:56


   so you think you can dance ♥   




Av elmarna - 21 juni 2011 19:01

idag har det regant.. nästa hela dagen!
det är väll inte det roligaste vill jag påstå.. men endå :)

ganska mysigt! :)

och om ett tag ska jag äta jordgubbar o glass ! suvverääänt !! :D

äääähm, sen klockan 8 ska jag kolla på SOS gute, eftersom att jag älskar det :p

hehe

känns som jag har feber.. :( USH! INTE FEBER NU!! SÅ

ja, sen kanske jag ska kolla på so you think you can dance, för det är väll idag?

asså NOLL koll på dagarna! sorry, men vet knappt vad som är vad ;)

det är sommarlov hallå?! då får det vara så, HELT OKEJ ASSÅ! :D

ähm, jaaadu, VISST JAA! har ni sätt iPoden jag fixat? ären inte liten snygg? ;D

hihi

några låtar som jag gillar ;)

aja,  imorgon blir det ganska mycket dans! :D
2 och en halv timme ungefär!

sen efter träningen så ska jag ut o springa eventuellt! :D

om det är fint väder alltså! :)

hoppashoppas! ;)))

ähm, jaaa.. vad ska jag mer skriva?

jusst ja! idag sov jag lite förlänge kanske.. eller kan man det? :p hehe 

nä skitsamma. jag sov längre än vad jag hade lust med :p haha

och sen så har jag gjort fruktsallad med sandra idag! MUMMS!! :D

somsagt, jag älskar frukt o bär, när sommaren är här xd haha ..  va TVUNGEN!

o sandra o jag satt o myste en stund på alltanen, eftersom att det typ började regna så satt vi inte på gräsmattan utan vi satt undertaket på en filt istället ;) haha MYSIGT asså! ;)

yesyes.. nu har jag inte så mycket mer att säga! ;)

men ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi maby senare? :)


 


dansbild.. livet består av dans! ♥



Vilma





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards