elmarna

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2011

kort inlägg

Av elmarna - 20 oktober 2011 08:28

nu sitter jag i skolan framför datan och eftersom att det är svenska fick jag skriva på bloggen. kul va? haha

jag funderar på om jag inte ska fixa en egen blogg också? och sådana fall vad ska den heta eller tycker ni jag bara ska skriva här?

skaffar jag en egen blogg så skriver jag nog inte lika mycket här men oftare där liksom! eftersom att jag snart får min phone! wihoo!! massa bloggning då!

eftersom att på söndagar sitter jag ju på dansskolan hela dagen och bara är liksom så då hinner jag säkert blogga massor! så länge jag har något att skriva om förståss! haha

MEN NI FÅR KOMMENTERA OM NI TYCKER ATT JAG SKA FIXA EGEN OCKSÅ ELLER BARA SKRIVA HÄR! :)


men nu ska jag kila för att leta vidare på mina bilder ;)


  

haha riktigt söta katter xd Oskar rammlade av stolen när han såg dom ;)



Vilma


 
 
Ingen bild

elin

20 oktober 2011 21:06

skaffa en egen blogg hjärtat!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elmarna - 21 oktober 2011 22:58

jag ska nog fixa en egen blogg också!  bara att jag tror jag fortfarande ska ha på bloggplatsen.. eftersom att jag suger på design! och och jag fattar ingenting på blogg.se  jag skulle mycket heller ha där både denna blogg och en egen. saken är d...

Av elmarna - 21 oktober 2011 12:36

nu sitter jag här på Svenska lektionen och skriver här på bloggen eftersom att det är svenska. lyssnar på musik och roar mig själv lite! efter så har vi matte och sen bild och sen slutar jag för dagen. funderar på att dra mig in till staden. måste kö...

Av elmarna - 21 oktober 2011 09:01

ska jag fixa en egen blogg eller inte? komentera vad ni tycker! :)        jag längtar till min phone kommer hem till mig!!       Vilma ...

Av elmarna - 19 oktober 2011 22:10

har dansat och haft möte så jag hinner inte skriva så mycket mer för nu ska jag sova ;) godnatt      Vilma ...

Av elmarna - 18 oktober 2011 22:14

som sagt, jag har inte vart på fritidsgårn på typ 1 månad eller något eftersom jag har gjort läxor och sen inte orkat efter dom.  eftersom att jag bara hinner på tisdagar och fredagar. men fredagarna går typ bort för att då måste jag hinna träffa a...

Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards