elmarna

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av elmarna - 2 oktober 2011 21:05

Hejlo!

Vilma tävlade igår i Torshälla! Hon tävlade par och grupp. I paren vann dom! En applåd till dom! I gruppen kom dom 4! En applåd till!

Nästa lördag (eller nu på lördag) är det en till tävling fast i Västerås. Då ska jag också tävla! Singel, grupp och freestyle. Det ända jag är nervös inför är freestylen! Då dansar man vanlig disco fast man lägger till en massa hopp och volter!

Hoppas det kommer gå bra! Det tror jag!

Nu ska jag nog snart sova tror jag för imorn är det skola och träning och min pappa ska till USA (igen) och jag vill hinna säga hejdå och så.

Så hejdå och godnatt!



Mattias 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards