elmarna

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av elmarna - 3 oktober 2011 21:52

jahapp.. som ni kanske märkt så har jag inte skrivit på några dagar.. o det är bara för att jag har tävlat och tränat och haft gruppmys och massa tok för mig!


i fredags var iPower här och vi hade gruppmys och fixade frissorna till lördags tävlingen här i eskilstuna på hemmaplan! och Linnea susade kvar här och vi åkte med Nella och Maria till Ellfolkhallen där tävlingen var redan klockan 8 för att fixa på tävlingen och så! som Mattias skrev, så gick det! först tävlade iPower och vi kom 4a av 7 men jag är jättenöjd endå eftersom att splitthoppet över stina gick bra! det var det jag var nervös över liksom haha. jaa.. sen så var det dags för paren och ja.. det gick väll rätt bra ;) haha jag och Rebecka VANN!! helt otroligt faktiskt! eftersom att vi typ tränat 20 gånger sammanlagt tillsammans? ingen aning exakt men typ faktiskt! helt sjukt alltså! visst vi var bara 7 stycken, men vi fick alla 3 ettorna av domarna, alltså det var 3 stycken domare. jag är så nöjd som det bara kan gå eftersom att vi hade det såå jäkla kul ute på dansgolvet hon och jag. trotts att hon inte hade linser eller så så hon bara såg färger. men guuu så kul det va!! vilken känsla! sen igår tränade jag ju som vanligt. jag och linnea kom på en 1minuts dans också! superkul faktiskt! och idag har vi haft slappdag kan man säga! åt lunch på tunapark med pappa.. och sen så har jag dansat, och köpt nya jeans. skitsnygga!!! 300:- från kappahl helt okej faktiskt eftersom att dom skulle kostat 400 men det va 25%! asnöjd! och imorogn slutar vi 5 i 11 och det enda vi har är en frågesport och skolfoto! asokej dag! ahha sen sticker jag med lovisa till stan för att mysa runt där, och sen sticka och träna.

så nu ska jag sticka o straxt susa.. börjar li trött faktiskt! 


 


en liten lagom söt bild på mig och min gööörsnygga partner! ♥


Vilma

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards