elmarna

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av elmarna - 7 oktober 2011 17:09

sitter och lyssnar på såspäron för mig själv i mitt lilla rum. 

jag har precis packat klart, tror jag? jag ska ju tävla imorgon så jag sover hos daniella inatt och så så detta blir sista inlägget för idag!

menmen.. har hunnit med masssor!! :o


på bara 30 minuter gjorde jag detta på stan:


* köpte t-shirt

* köpte dricka till imorgon

* köpte hårspray

* bytte stenar

* bytte hörlurar 


heelt sjukt! + att malin köpte present till elin också! helt sjukt!! 


men nu ska jag sticka så ses vi o hörs! 



Vilma


Av elmarna - 7 oktober 2011 10:34

nu sitter jag i skolan och väntar på att svenskalektionen ska börja.. min klass är välldigt speciell må jag säga!!

nyss hade vi NO och skulle labba... det sista och första läraren säger är att man INTE ska lägga ner magnesiumbiten på glasbiten för då sprängs den.. vad tror ni malin gör? jo släpper den så glaset sprängs... -.-' hahaha

jaja.. sånt är livet med den bruden haha..

nä nu ska jag kila så jag inte blir fast här under svenskan ;)



sjukling på väg kanske?


Vilma

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards