elmarna

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av elmarna - 13 oktober 2011 22:25

ja, jag får skylla på all träning jag haft! har tränat massor både igår och idag. 

därför har det inte blivit någon bloggning för min del. har ju läxor och måste duscha och sånt liksom på kvällarna. så.. men idag på träningen gick det jättesegt. 

musklerna vill verkligen inte. jag måste stretcha typ massor eftersom att jag bygger muskler hela tiden typ? jaja.. idag hjälpte jag också lilla söta Emilia med sina hopp. en sjukt duktig och go tjej! hon har precis kommit upp i silver och vill lära sig splitthopp.. sjukt duktig!! 

just nu så ligger jag och lyssnar och tittar på en video på 2 tjejer som var med på Ellens show typ eller vad det heter? en av tjejerna är såå söt och jätteduktig på att sjunga och får träffa sin typ största idol?! SKIT SÖT!! hahahaha


imorgon hjälper jag till på discot som är på dansskolan. det är för 7 år och uppåt men det brukar oftaste vara rätt små där. skitrolig att få träffa massa med ungar och deras problem hela tiden! haha dom är ju sååå söta! och så brukar jag vara den som står för att stå i kiosken haha. och då är det alltid så små och söta barn som kommer med en liten peng och undrar hur mycket det räcker till och jaa.. hur sött som hellst ;) 

men nu ska jag chilla och straxt sova! höres kanske imorgon! :)





Vilma

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards