elmarna

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av elmarna - 11 oktober 2011 21:10

slutade 10.55 och då kom farfar och hämtade mig.. jag åt lunch med han och farmor och var hem till han och fikade. var ju tvungen att se hans nya TV som han är så stolt över! haha Smart TV eller vad den heter? haha 

så hade jag one stage träning idag. gjorde klart Moves Like Jagger låten. 

så det va väll bra så vi kan börja köra alla våra avslutnings nummer nu! 

vet inte hur många det är, men det lär ju bli några. + att jag har ju pappan så jag kommer ha massa nummer att hålla kolla på! ojoj haha

magen har inte hängt med idag utan mest kronglat och imorgon är det skola som vanligt.. USH! och sen är det dans för mig hela kvällen! jazz och disco.

3.5 timme på dansskolan + idrott och dans i skolan.. på kvällen kommer jag hem och min kropp skriker efter näring och energi typ.. haha vi får se om jag skriver någe imorgon! 




shitt vilken brud!! vad hon har förändrats sen jag såg henne sist på ett videoklipp! visst hon tapparbort texten men hon är ju makalöst duktig!


Vilma


Av elmarna - 11 oktober 2011 09:45

Tio första! 
1. Första bästa kompisen: Daniella
2. Första bilen: lägger ut sen
3. Första kärleken: Ludvig
4. Första husdjuret: Hund mumma
5. Första semestern: Turike om man ska tänka utomlands 
6. Första praoplatsen: Dagis
7. Första köpta skivan: vet inte!
8. Första riktiga kärleken: -
9. Första piercingen: öronen
10. Första konserten: hahaha markoolio eller mojje eller någe sånt kul ;)

Nio sista! 

1. Sista alkoholdycken: -
2. Sista bilfärden: hem från dansskolan
3. Sista filmen du såg: natt på museet
4. Sista telefonsamtalet: mats
5. Sista bubbelbadet: minns inte!
6. Sista spelade cdn: ljudbok
7. Sista kyss: av sally för någon timma sen ;)
8. Sista gången du grät: idag
9. Sista måltiden: mackaroner och köttbullar haha

Åtta har du någonsin? 
1. Dejtat en av dina bästa kompisar: näe
2. Blivit tagen av polisen: nope
3. Blivit kär vid första ögonkastet: Nix
4. Krossat någons hjärta: yes
5. Busringt till någon: vem har inte tyP? ;)haha 
6. Varit otrogen? no way!
7. Knarkat? no way!
8. Stalkat någon? Nej

Sju saker du har på dig! 
1. nattlinne
2. trosor
3. armband
4. toffs på handleden
5. täcke
6. hår
7. naglar



Sex saker du har gjort idag! 
1. dansat
2. duschat
3. vart i skolan
4. träffat min lillebror
5. suttit vid datan
6. skrattat så jag gråtit

Fem favoriter!
1. DANS!
2. tävlingar
3. familj
4. vänner
5. alla fina danslärare!!

Fyra personer du kan berätta exakt allt för! 
1. Mamma
2. Daniella & Carola
3. Mattias
4. Sara,Soffe,Jonte,Maria

Tre val! 
1. natt eller dag
2. täcke eller kudde 
3. lång eller kort 

Två saker du stör dig på! 

1. att jag är en att uggla
2. att man måste gå i skolan och inte bara kan få dansa och träna!


En sak du alltid/ska vill vara/bli?

1. alltid vara mig själv och göra mitt bästa!


tidsinställt ;)


Vilma

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards