elmarna

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av elmarna - 6 oktober 2011 22:08

detta inlägg kommer verkligen inte bli någe roligt alls i! 

bara massa tråkiga saker.. 


1. sträckt låret

2. jag har ont i benhinnorna och fotdynorna

3. jag är nervös

4. det är tävling på lördag och i paren har vi inga kläder

5. att min tummnagel gått av och det spricker mellan nageln och skinnet hela tiden och gör s.k.i.t ont! 

6. att jag har världens tråkigaste blåsor i min mun..


och nu säger jag godnatt..



Vilma


Av elmarna - 6 oktober 2011 10:54

sitter och har SO lektion och skrattar åt Oskar. En riktig jävla trögskalle det där. haha

han försökte leka rolig och skulle slå en järnsak med en järnstång och slår i armbågen och skriker och jag tjuter av garv. haha

eftersom att jag är klar med SOn så får jag göra lite olika. men kollar om det finns något att skriva om. men jag hittar inget för tillfället.. ikväll blir det dans och jag dansar till 9 ikväll.. så vi får se om det blir någon mer bloggning idag!

hoppas alla har det bra!



Vilma

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards