elmarna

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av elmarna - 1 oktober 2011 15:59

Hej, det är mattias som skriver, jag får ursäkta att mina inlägg bara kommer ibland. Men det är väldigt mycket med skolan nu och jag dansar Mån-, Tis-, Tors- och Fredag, men jag ska försöka lägga in så mycket som möjligt!


Idag är det tävling i Torshälla! Jag tävlar inte men Vilma gör jag jag håller tummarna för henne idag! Jag är elt övertygad om att hon kommer bli bästa vän med första placeringen idag! Hahaha ;) Jodå! Det kommer gå bra!

Själv har jag inget för mig, jag drog till CoopForum vid halv 12,12 idag och så började en personal sjunga!! Haha, sen kom flera andra personer och och sjöng, helt vanliga! Haha, så det var typ 20 stycken som stod där och sjöng! haha strange

Jag vet inte så mycket mer jag ska skriva om..men vi hörs!



Mattias 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards