elmarna

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av elmarna - 21 oktober 2011 22:58

jag ska nog fixa en egen blogg också! 

bara att jag tror jag fortfarande ska ha på bloggplatsen.. eftersom att jag suger på design! och och jag fattar ingenting på blogg.se 

jag skulle mycket heller ha där både denna blogg och en egen. saken är den att jag har gjort ungefär 5 stycken och försökt med designen men den blivit helknasig! 

så det blir nog bloggplatsen endå.. det är den som är lättast att byta design på! :/


puss pårej going! :) ♥


Vilma

Av elmarna - 21 oktober 2011 12:36

nu sitter jag här på Svenska lektionen och skriver här på bloggen eftersom att det är svenska. lyssnar på musik och roar mig själv lite! efter så har vi matte och sen bild och sen slutar jag för dagen. funderar på att dra mig in till staden. måste köpa skal och plast skydd till min telefunk som säkert inte kommer idag bara för att göra mig ledsen! den kommer säkert på  måndag! om inte ÄNNU SENARE! jag skulle inte bli förvånad! men det kan vara bra att ha innan jag får telefunken så det ska jag försöka fixa! vi får se vad kvällen har att bjuda på eftersom att jag är jätte trött nu! så vi får se om jag orkar mig iväg för att träffa någon eller så!

ses och höres sen! :)



Vilma

Av elmarna - 21 oktober 2011 09:01

ska jag fixa en egen blogg eller inte?

komentera vad ni tycker! :)


  


jag längtar till min phone kommer hem till mig!!




Vilma

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards