elmarna

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av elmarna - 14 oktober 2011 13:29

helt och hållet förvånad! haha jag åkte till munktellarenan idag som jag skrivit tidigare att jag skulle. men det roliga var att det bara var våran skola som skulle dit. jag trodde att det skulle vara många skolor där typ. men det var det inte.

jag blev i samma grupp som Mathilda i 9an, Mattias i 9an och Emma i 7an.

och så satt vi i samma rum som Mandane,Moa,Erik och Henrik. vi hade skitroligt! haha sen åkte vi tillbaka till skolan och så åt jag lunch. det blev potatisklyftor och typ köttfärsbiffar? eller någe liknande. det var väll helt okej faktiskt!

sen så fick jag typ 40 minuters rast. så nu har jag svenska och behövde bara skriva en respons och sen så fick jag sätta mig vid datan. haha

om ett tag så har jag BILD. och jag håller på med ett typ visitkort av något slag?

visste inte vad eller vem jag skulle göra det till. så det blev till mig själv och eftersom att jag älskar udda saker så fick det bli ett visitkort med texten "inspeard me" och det ska vara till en butik och hemsida där man kan få massor med udda inspereation! ska bli asnajs faktiskt!

men nu måste jag nog kila så jag hinner stänga av datan och så!


Vilma


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards