elmarna

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av elmarna - 8 oktober 2011 22:38

håller på att käkar upp det sista utav min lilla kyckling "sallad" mamma nyss fixade till mig. gurka,tomat,kyckling och morot haha.

ja..tävlingen gick väll helt okej. singeln sög men paren gick skit bra!! 

2a tävlingen tillsammans med Becka och vi är i star med 1 prick nu eftersom att vi fick 1 prick idag !!!!!!!!!!! YESYESYES!!! 

sov jättedåligt inatt så jag tänkte straxt ta och sova. jag ligger under mitt duntäcke med en värmekudde på mina vader.. hur skönt är inte det liksom?!

synd bara att värmen håller på att gå ur.. funderar på att sticka ner o värma den en gång till innan jag somnar? kanske? jaja.. får se om det bllir någon balett imorgon bitti och om det blir någon fridans.. mina ben HATAR mig.. mina benhinnor värker.. min sträckning vet jag inte vad den håller på med? och så värker mina vrister och knän.. kan det bli värre? jaja.. nu är inte nästa tävling förrns 29 oktober? tror jag? a, och då så får jag väll försöka stretcha mina ben extra och be mamma masera mig massor så ska det nog bli bättre! 

men nu ska jag börja dra mig till badrummet för att borsta gaddsen och sova! 



Vilma

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards