elmarna

Alla inlägg under juni 2011

Av elmarna - 19 juni 2011 21:30



Dagens:
Hiss=Kollat klart på Sunes Jul :)
Diss= Att det var dåligt väder :(




Mattias 

Av elmarna - 19 juni 2011 21:01

Hej, rubriken säger allt idag också..
Har väl inget att skriva men känner att jag vill skriva ändå ;p


Idag har jag haft tråkigt som sagt..vaknade, åt frukost, duschade, satt vid datorn och kollade på Sunes Jul, fixade med min vårta, lagade mat, åt, och nu sitter jag här.. :)

Om du har en vårta, prova INTE att behandla den med någon slags behandlings grej xd haha!

Det är ju bra och så men det svider som in i Kalle Ankas mosters röv :(

Först skulle mat sitta i fotbad typ 5 minuter.. :) SKÖNT!

Men sen skulle man fila den med en fotfil, det gjorde inte det minsta ont men det blödde som ett blåvals arsle ;p

Och sen...så skulle man sätt apå någon gummigrej på någon plastgrej, sen sätta den på någon flaska som sprtuade ut något KALLT luft.. (skitbra svenska, medveten) och sen sätta den där gummigrejen på vårtan..AJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJ
AJAJAJAJAJ

AJAJAJAJAJAJAJAJ...osv.
Aja, får se efter två veckor om det har hjälp :) 


 Mattias

Av elmarna - 19 juni 2011 20:36

 


   

    - för att vinna måste man våga förlora.






 

 

 










Vilma













Av elmarna - 19 juni 2011 14:54

DU


Du heter: vilma

Ditt humör just nu: vet inte riktigt

Du har just nu på dej: mjukisbyxor å linne

Du älskar färgen/färgerna: regnbågen


Din favoritdag skulle se ut såhär: massa dans o äta en go kvällsmat med mina närmaste dansvänner ♥

Vart har du oftast din mobil? : fickan

KÄRLEK


Du är tillsammans med någon - nej

Du har varit det detta året - nej

Du är kär i någon - vet inte riktigt

Du älskar att vara kär - beror på



VÄNNER & FAMILJ


Du har många vänner - lagom

Du har en stor familj - för stor nästan :p hehe

Du har en bästis/ar - ja

Just nu umgås du mest med: mest danskompisarna ♥

Du älskar dina vänner & din familj- massor

Du finns där för dem - alltid

Om du fick vara någon annan för en dag skulle du vara: vet inte riktigt

Ditt favoritplagg är - beror också på 

Natt eller dag - båda

Singel eller förhållande - vet inte

Kompisar eller familjen - familjen är som kompisar, men familjen sviker aldrig

Handboll eller fotboll - dans!

Stockholm eller Göteborg - båda, beror på



Vilma

Av elmarna - 19 juni 2011 00:38

klockan är 20 i 1 o vi har 6 besökare ;p

haha 


ska snart sova.. måste bara försöka sluta lyssna på sånhär skit pepp musik!

blir för peppad! :o haha ;p




Vilma

Av elmarna - 18 juni 2011 23:24




här haru Mattias ;) haha

sorry för att jag dansar slarvigt! men jag skrattade så mycket så jag nästan grät ;p haha 



Vilma


Av elmarna - 18 juni 2011 19:56

hej!


jag är med o tävlar på holmarnas.blogg.se om ett par lösögonfransar.

assnygga!
hoppas på att jag vinner bara! ;p

eftersom att jag behöver ett par nya till nästa termin på dansen o dom där va guldiga som min dräkt o skitsnygga! :D  hihi ;)

hoppas hoppas hoppas! 



Vilma

Av elmarna - 18 juni 2011 19:50

Hej alla bloggläsare.. :D
Idag vakna jag typ halv tolv av att pappa väckte mej och sa att farmor och farfar var här (: så det blev 21 jordgubbar till frukost... 

sen städa jag typ i 10000000 timmar (-.-) men nu är det klart.... (((not)))
sen kom familjen anderssons..haha och hämtade mig vid MAX (:
så idag var jag där hos vilma!

vi har haft FETT med kul :D det var grändsfest där idag också, och tipspromenaden vann JAG *stolt*
vi har även dansat .. kommit på en par :D
eller hon kom på, jag lärde mig! den ÄGER :)
lägg upp den här sen vilma, annars skicka till mig så gör jag det :D
vi har haft fett kul iallafall och jag fick höra lite historier om hennes barndom och hennes 'jävuls'kompis xd hahahah .._ellen_--
detta skall göras om!
right?! (:




nu på kvällen ska vi nog göra pannacotta :) GOTT!!
ska nog kolla på en film eller serier också :)
ha det gött (:



Mattias 







Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards