elmarna

Alla inlägg under juni 2011

Av elmarna - 27 juni 2011 21:27

som sagt, nu har jag fixat nya springskor (alltså ute skor)

så imorgon blir det nog en springtur! 

riktigt sköna o bra dämpning i dom, eftersom att dom gammla fick jag så nedrans ont i bena av!

ut tarmpade o slitna till 1000 typ ;) haha

så nu har jag införskaffat mig ett par nya! rooosa ;) haha

jo, och jag skulle också behöva införskaffa mig ett par svarta tränings shorts..

skulle sitta asnajs alltså!! 

tyvärr fanns det bara L och XL kvar i dom jag kollade på.. 

så jag få leta vidare helt enkelt !

imorgon blir det nog stranden eller så blir det något annat! haha

ska iallafall se till att sola massor imorgon! :D 

browni ska jag ju bli!  (hoppas jag ;) ) haha

nu har jag inte så mycket för mig, men får försöka att göra något kul av morgondagen!

kul att jag väntar på att folk ska höra av sig, men inte gör det.. KUL!
åh, blir lite smått irriterad på sånt, ! :(

jo, vi får höras av imorgon eller ikväll! :)


 


Vilma


Av elmarna - 27 juni 2011 17:31

ja, rubriken säger det mesta om dagen.. 

och det mesta om sommarlovet hittils, jag blir så depprimerad att ingen kan ses typ!

o då blir det att jag bara sitter inne.. KUL! 

när det detsutom är superfint väder.. jag gillar inte sommaren 2011!

inget blev som planerat..


 



Vilma

Av elmarna - 27 juni 2011 11:54

mitt schema för dagen är ungefär att försöka få till ett schema? haha

mamma fyller ju år, så jag ska väll ta det lite lugnt fram tills vi får gäster :)

ska nog ta o kolla på Camp Rock! 

och senare kanske jag är med Elin, det vet vi inte änn, haha ;)

så nu sticker jag ;)




Vilma

Av elmarna - 26 juni 2011 23:35

  käkat glass,jordgubbar o choklad


   fotat ute på en promenad   fotat på en promenad   fotat på en promenad   letat golfbollar med daniella o hittat en trasig!   vart ute på promenad med daniella o doris!   köpt ett armband! :)   åkt flak! :D   ätit kladdkaka o jordgubbar med daniella   försökt hunnit med att fota dannis, men inte lyckats :)   kollat på avatar   grillat machmallows :D   vunnit mina favoriter på parken zoo! :D   plockat smultron på tåmten med småbröderna ♥   och där har vi en utav av dom ;)   fyllt på poolen.. o nej, det regnar inte på bilden, det skvätter ;)   sytt en "discodräkt" till LIDAVI ;)   ätit jordgubbar o grädde hos pappa med släkt :)  och gått på parken zoo o parken badet..


och så har vi också vart på skansen, i västerås o mycket mer!

men som sagt, åker jag iväg är jag inte stilla en sekund ;)

haha 

så jag tog inte så mycket kort! :)



Vilma

Av elmarna - 26 juni 2011 19:23

haha, ja som sagt, det blev ett snabb beslut om att åka till V-ås för mig i fredags, så jag hann inte riktigt skriva så mycket. 

och där sov jag till igår, o igår åkte vi till SKANSEN! :D

där gick vi typ hela dagen o bara myste, (Jag,Maria,Daniella,Carola och Freja) 

o sen åkte vi hem till Eskilstuna o sov hos Maria och Martin. 

och där kollade vi på film och myste massor också!!

sen idag så åkte vi till Parken Zoo och först badade vi. 

då va även Linnea med också ! :D

alla 3 systrarna ;) 

jo, sen så gick vi 3 till nöjesparken o åkte karuseller.

o jag VANN min efterlängtade SMURF OCH EN STOR MARABOU CHOKLAD!!

min tur dag idag typ asså! :D hihi

jo, o sen kom vi hem och jag drog över till pappa o kekade grillat och sen jordgubbar!

AS GOTT det också! + att vi har sättit upp poooooool där nu :D

och imorgon ska det bli VARMT o typ varmt till torsdag! 

jag gillar det massor alltså! 

senare får ni lite bilder! :) 

hann inte riktigt ta så mycket bilder, eftersom att vi haft fullt upp hela tiden! :)

nu ska jag kila o duscha tror jag! om det inte blir lite senare! :)

så länge får ni en bild :)


 


Vilma

Av elmarna - 24 juni 2011 10:16

god morgon och glad midsommar! 

jag är riktigt trött o funderar på att sova en stund till!

vet inte vad jag ska ha på mig eller ha håret.. så ähm. ja

det blir som det blir! 

men nu ska jag blunda en stund till eftersom att annars kommer jag att vara död idag! 



Vilma

Av elmarna - 23 juni 2011 23:36

Hejsan!

Nu sitter jag här igen och skriver :D

Har alla kollat på den där videon? "JUSTIN BIEBER???"
Om inte.. GÖR DET! :D hahaha


Ni undrar kanske över rubriken.. (faassst..) oj...jag börjar bli vilma-smittad xd

Men iallafall, jag dampar massa musik, främst "what the hell" med Dani Shay.."justin bieber" haha, på videon i tidigare inlägg :D

Sen MASSA Glee! "somebody to love" inte justindock men Queen :D och "don't stop belivin'"


Haha, vad är din favorit musik? Kommentera det! Skicka gärna en länk så att man kan lyssna :D



Mattias

Av elmarna - 23 juni 2011 23:16

nu ska jag kolla på filmen dumma mej. 

den verkar rolig o lite min typ !

så nu ska jag kolla! :D




fick en komentar av Lovisa också:

Att kolla på the last song är typ att förstöra dagen. Den är så sjukt sorglig att man blir deppig resten av dagen... Jag blir de iaf! Haha ;p


svar: haha jo, kanske, men jag mindes inte riktigt hur den va, vi kollade på den påväg hem från en tävling, o jag såg lite i början sen så ville jag blunda lite.

så jag va nyfiken på vad som hände ;) haha men den filmen blir nog mer på kvällen då ;) inte för att jag blev jätte deppig men endå!

eftersom att den slutade endå lite lyckligt ! :D haha



Vilma


Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards