elmarna

Alla inlägg under juni 2011

Av elmarna - 23 juni 2011 21:52

jo, jag har precis kommit in från en promenad.

jag gick faktiskt en rejäl promenad. o så tog jag lite kort också!

superfint med solen som kikar fram bland hus o trän efter en regnig dag här i Eskilstuna! 

fick några fina sommar bilder med mig iallafall! ;) 

och nu sitter jag o kollar på en ur söt lite kille som är hur charmig som hellst!

men ni måste spola fram typ 30 sekunder! :)



tror jag lägger ut bilderna imorgon eller något! 

supertrött eftersom att det har regnat hela dagen o ingen kan träffas, så blir det att jag sitter inne hela dagen.. jag spenderade mesta tiden här vid datan.. 

o kollade på film som jag sa i tidigare inlägg! 

jag har kollat på blue water high, the last song och skärgårdsdoktorn! 

alla tre är toppen! ;) 

men ush vad jag gråter till the last song alltså!

jag kunde inte sluta sitta där o böla alltså haha..

sålänge får ni en gammal bild ! ;)


 


 bilden är från Helsingbrogs tävlingen! :) 


ni får GÄRNA komentera MASSOR! :)


Vilma

Av elmarna - 23 juni 2011 12:30

började morgonen med att ligga o dra mig säkert 1 timma.. om inte mer?

a, sen gick jag upp o duschade o klädde på mig.. VÄRLDENS skönaste outfit i detta väder ska jag bara ta o säga er alltså! :D

en stor t-shirt o "pös" byxor.. superskönt! 

a, sen gick jag ner o hade precis gjort årdning en macka o skulle precis börja äta när micke kom med slagstaglass,jordgubbar o grädde! 

sjukt gott o nu är jag sjukt mätt! haha  MUMMS!!!!!!

jo, o nu sitter jag här vid datan o har inte alls mycket för mig!

idag ska jag nog mest sitta hemma framför datan, kanske kolla på film eller liknande.

har ju massa filmer både på datan o DVD'r som jag inte kollat på än liksom :p haha

o det skulle ju passa perfect idag! 

för nu är jag hemma själv, i säkert 3 timmar iallafall! 

mamma drog precis iväg till frissan o ska fixa håret.. såå.. nu är jag hemma själv!

om man bortser från sally alltså ;) haha

dagen blir nog mest en slappdag liksom, eftersom att jag är lite trött o vädret är skit. så kan det inte toppa bättre med lite film alltså! ;) 

såååå.. vi hörs senare! 

ha det så bra så  länge! 


och My fyller också år idag! ;) haha 

skulle va den första som skrev grattis till henne på FB.. men glömde bort tiden.

ajsan majsan asså !!! haha jag kom 12a :( men skitsamma!

12a av hur många som hellst liksom! ;) haha 

ha en bra födelsedag My! 


 

idag fick det bli en fin Turkiet bild från 2009 ;) 

BARA för att jag tyckte det va ytterst skönt där ! :)


Vilma

Av elmarna - 22 juni 2011 21:44

börjar med att länka en söt vän mattias o jag har! 

Ida, min så kallade "lillayster".. tryck HÄR så kommer ni direkt till hennes blogg ! :) 

jo, ikväll har jag ju tränat, som jags sa i tidigare inlägg! 

jättenöjd med min presentation! men jag måste bli bättre!!!

får panik över detta alltså!

sueprstar --> nästa liksom.. det vill jag verkligen! 

o liksom, jag MÅSTE ta tag i saken o gå ut o springa oftare!! 

det får bli någon annan gång som jag slappar !
INTE NU!

åter tillbaka till ämnet, haha

jo, jag ska också snart hoppa in i duschen.. eftersom att efter 2 timmars KÖTTA träning så blir man svettig!

jag lääääängtar i Agusti då vårat sommarläger på GOTLAND är med dansen!

man kan anmäla sig fram till o med den sista juni! :)

så göre!! VÄRT ALLA PENGARNA ASSÅ!!  massssor med dans o massssa skoj asså!

inga sura miner! ;)

nu ska jag kila o keka något, o sen blir det ett varmt o riktigt sköööönt bad som jag bara LÄNGTAR efter! (Y) :D



 

 får bli en snebild på Melwin ;) bara för att han är så sne ;) haha o söt! :D


Vilma

 

Av elmarna - 22 juni 2011 13:26

rubriken säger det mesta ;) ikväll ska jag träna masssor!
SUPER SKÖNT o SUPER KUL! :D först lite singel i typ 1 timma kanske eller någe, sen blir det 2 timmars dans, 30 minuter fys, 1 timma dans o 30 minuter stretch.

jag gillar det överdrivet! sen ikväll när jag kommer hem så ska jag eventuellt ut o springa en stund, beror på vädret! :)

jo som sagt, idag har jag också klippt mig! :)

vet inte om jag blev jätte nöjd, men det är väll okej, inte slitet i varje fall :p haha

så ser väll ungefär min dag ut, eftersom att jag väntar på pannkakor o soppa nu så lyssnar jag på musik o hare gött ! :)

asskönt! :D

köpte ett armband idag också, gott o funderat på o köpa det länge, sen nu så jag ba jo jag köper det, å nog med det, så var det 25% rabatt.. GILLA! :D

så imorgon kanske jag åker tillbaka o köper örhängena också!

SUPERFINA!! :D

armbandet hjälper mig på vägen ;)
det står: love,belive,hope,faith på det!

super snyggt! :D

nä, nu ska jag pallra mig här ifrån o byta om o packa till kvällen :)


 

bild på lilla och stora onestagen, Julia,Linnea,jag o Lovisa är i den lilla o resten i den stora :) 

one stagen är en uppvisnings grupp på dansskolan som åker på ungdomsfestivaler o liknande saker för att dansa o så! super kul! :D

vi små dansade med Mojje! SUPER! :D hihi



Vilma


Av elmarna - 21 juni 2011 23:11

imorgon ska jag klippa mig, om det finns tid ! 

hoppas hoppas hoppas!

eftersom att jag själv tycker att jag har riktigt slitet hår nu! USH!

måste också färga håret.. men det blir inte hos frissan! ;)

blont eller brunt är frågan.. HMMM?

vad tycker ni? ;) haha

svårt val för mig asså ! xd 

ska snart sova eftersom att jag måste vara klart till 11 imorgon typ! ;)

sååå... jaa. 

hoppas det blir bra imorgon! :D o hoppas att jag kan klippa mig!! :D

hoppas hoppas hoppaaaaass! :DDDD


 


bild från dansavslutningen som katter ;) haha

sååå söta barn asså! :o 



Vilma

Av elmarna - 21 juni 2011 21:59

Hej hopp lingonsylt ;)

Nu sitter jag är här och lyssnar på Glee :D

Grooveshark kan man lita på! Inga reklamavbrott, och man kan lyssna hur mycket man vill!

Spotify däremot..reklamavbrott mest helatiden, mellan typ varje låt. Och där kan man typ bara lyssna på samma låt typ fem gånger sen låser den sig ;o
Aja.. :D


Men seriöst vad gör jag för fel?

Jag sitter inne HELA dagarna men skriver typ inget på bloggen :(

Skäll på mig!!

Sprid bloggen iallafall! :D:D:D:D


SPRID!  SPRID!  SPRID!  SPRID!  SPRID!  SPRID!  SPRID!  SPRID!  SPRID!  SPRID!  SPRID!  SPRID!  SPRID!  SPRID!  SPRID!  SPRID!  SPRID!  SPRID!  SPRID!  SPRID!  

Känn ingen press bara :)







Mattias

Av elmarna - 21 juni 2011 20:56


   so you think you can dance ♥   




Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards