elmarna

Alla inlägg den 16 september 2011

Av elmarna - 16 september 2011 23:40

många av svenska folkets discodansare är just nu i Tyskland och tävlar på VM! 

det har gått skitbra för sverige hittills! massor med final och semifinals platser! och hur bra är inte det på VM liksom?! Sofia och Jonathan är ju dom som åkte från våran dansskola och dom ska dansa par på söndag + att imorgon kör Jonte singel också! jag kommer hålla tummar och tår så jäkla mycket imorgon och på söndag att det kommer värka på kvällarna! haha Sverige är bäst no protest! Carolina Janevald kom 2a i disco freestyle och 7a i singeldisco. Desire kom 4 i freestyle och Sofie och Jenny har kommit 9a! skit bra ju! och så är det grupper också som har dansat final men som jag inte vet exakta plaseringar. men SKITBRA ju!! och sen typ Filip har kommit på 16e plats! också asbra! Peter och My kör också på söndag (antar jag) och Peter antar jag dansar imorgon också! 2 stycken från Helsingborg! dom va med i TV4 nyheterna också, och jag har suttit och kollat på klippet ett antal gånger nu.. haha!

det är där jag vill stå nästa år! eller EM iallafall! mitt mål, min dröm! a, så är det!

har inte mycket mera att säga än såhär just nu mera än att dagen har vart ganska toppen och imorgon ska jag stå på loppis och kränka massa saker! WIHOO!


http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/nyheterna_helsingborg?title=peter_och_my_fran_helsingborg_tavlar_i_disco&videoid=2037436


 


Vilma


Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards