elmarna

Alla inlägg den 5 september 2011

Av elmarna - 5 september 2011 22:31

nu ska jag börja fixa mig för att sova! 

hörs mera imorgon :)



   


faaasen vad snygg jag är :D



Vilma

Av elmarna - 5 september 2011 19:49

snart är klockan 8 och jag ska sticka o se ensam mamma söker! en gamal tradition, ahhaha. jag brukar alltid titta på det, jag hoppas det är roliga mammor i år!

jag ska duscha senare tror jag o sen sova tidigt! helt slut i kroppen efter en 2timmars lektion idag. fys,dans och stretching! superskönt att stretcha verkligen. och Jonte våran tränare är jättesnäll, för han peppar alltid en och sattsar!  supersnäll!! 

imorgon fyller skruttungen Melwin år! hela 3 år!! heeelt sjukt alltså. men han är verkligen en riktigt stor pojk nu, och snart börjar han i skolan. haha nä ush så hemska ska vi inte va! haha nä nu ska jag kiiila! 

hörs senare :)



Vilma

Av elmarna - 5 september 2011 09:36

nu sitter jag i skolan och våran 65 minuter rast är snart slut.

så jag ska inte skriva så långt, men jag har tränat lite på Tyska glosorna så nu kan jga dom ganska bra iallafall. ikväll tränar jag ju somsagt i 2 timmar så jag gör ett inlägg senare ikväll runt 8-9 kanske? höres senare! :)



Vilma

Av elmarna - 5 september 2011 07:35

nu har jag tryck i mig min macka och min äppeljuice och ska börja packa ner mina danskläder o skor! så nu ska jag sticka! höres senare ikväll! :)



Vilma

Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards