elmarna

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av elmarna - 17 juli 2011 23:49


den sätter sig ju verkligen på hjärnan!

vi sjöng den i 6an på musiken o man hade det där jag diggar dig jag diggar dig i hjärnan resten av hela dagen!! -.-'


Av elmarna - 17 juli 2011 23:10

så härligt att vara hemma igen efter all semester! haha

först åland i 5 dagar, sen hem o sova sen upp o packa sen åka till danmark i 5 dagar sen ullared i 2 dagar. ungefär 2 veckor..

jobbigt att va på semester ;) haha

men nu är jag hemma, och nu måste jag ta tag i sprigningen alltså!

på tisdag så får jag börja! 

o springa ganska mycket, typ 2-3 gånger i veckan med vikterna! 

tills dansen börjar första veckan i agusti! :)

LÄNGTAR IHJÄL MIG!!!!! :o

men skitsamma.. nu ska vi va glada :D 

är trött o sliten men skitglad!

har köpt mina älskade shorts nu! 

köpte dom i Danmark för 200:- danska alltså ungefär 300 i svenska!

men det var dom värda! 

för såhär sköna byxor får man LETA efter lääänge!! ;)

och det känns konstigt att säga det men idag är jag verkligen på blogghumör! :)

jag frågade en jättesnäll dansare från Helsingborg som heter Miranda, om hon hade blogg.. (eftersom att jag älskar att läsa större dansares bloggar! typ som hennes,peters,jontes,soffes,sara) a nu är det så att MÅNGA av dom inte bloggar längre.. eller ja inte uppdaterar ;) haha

a. så jag letar :) hihi 

det ger mig så mycket insperation o se hur dom har det o lever o hur deras vardag liksom ser ut! älskar det! :) 

a, iallafall.. det va hon som gjorde mig på blogghumör just nu! :)

kolla hennes blogg HÄR den är jätte fin! :) älskar glittriga bakrunden! :o hihi

a iallafall..

jag har haft det bra o ska snart sova, eftersom att jag är helt slut! 

ha det bra! :) 


 


Vilma


Av elmarna - 17 juli 2011 12:15

mitt favorit minne, det va faktisk då, när jag vann i västerås.

och så har jag nog faktiskt ett till!

o det va när jag va med daniella o dom där i örebro, först va vi på lek o buslandet o hade det mysigt!

sen skulle vi hem, istället hamnade vi mitt i örebro o letade efter en JET mack.

för carola var tvungen att tanka bilen.. eftersom att bilen typ nästan va soppslut! xd haha o vi letade o åkte fel o massor, KAOS verkligen! ;) hahaha

ah, sen när vi väl tankat, så åkte vi o köpte handburgare på MC o tog med oss o spraaang upp för en brant nedrans backe, o satt där uppe o åt dom.

mysigt, sen åkte vi till typ 10000 olika lidlar! haha xd 

varenda vi åkte förbi, hahahahaha

a, o innan kvällen va slut hade jag skrattat så mycket att tårarna sprutat åt alla håll o a, det va underbrat! :D hihi



Vilma


Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards