elmarna

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av elmarna - 8 juli 2011 23:13

jahapp, vad ska jag säga om detta? :p haha

ett ögonblick, det finns många ögonblick i mitt liv jag minns! 

men jag kan ta ett av dom som har vart dom bästa o härligast i mitt liv någonsin!

det va den 26 Mars 2011! 

jag åkte bil, tillsammans med sara o jonte till en startävling i västerås.

när jag kom dit gick emilia o jag in till stan o köpte gruka o godis, så gick vi sen tillbaka till hallen, o då fixade sara mitt hår o sminkade mig, sen va det på med dräkten o skor o köra gääärnet ute på golvet. 

jag va lycklig, lyckligast just då! ingen kunde eller kan vara lyckligare än va jag va då!

jag dansade allt vad jag kunde o shit så kul det va! 2a star tävlingen för mig!

jag tog mig enda till final o va hyper nervös, så jag råkade gå ut på alla andras nummer.. pinsamt, men så vare iallfall! jag hade 899 o typ alla hade 9or i sina nummer (förvirrad tjej) haha 

a iallafall så körde vi, 30 sek 1 min 30 sek 

sen blev det prisut delning, dom ropade upp 3an 2an o jag trodde på en pallplats iallafall.. blev besviken efter 3an o 2an o va påväg att ställa mig upp o då hade jag också sagt "ahapp", nänä. o då dom ropade upp 1an o dom sa o på första plats "Vilma Andersson startnummer 899" o jag typ ähm, DOG! allt bara blev bäst.

jag va lyckligast! andra gången i star liksom. jag va hur glad som hellst!

grät nästan också, försökte att inte gråta för jag försökte hålla mina lösögonfransar hela xd hahaha 

men det kom några tårar o jag va sjukt glad! världens bästa dag jag aldrig glömmer! 

sjukt svårt att fösklara hur det kändes då, det va en sjuk känsla! 

att stå där o bara åh, a. det va underbart! 

en dag jag änn saknar, men som alltid kommer att vara en del av mitt hjärta! 


sara o jonte, ni är världens bästa! 


   samma tävling vann Astrid också på! fast hon vann i Junior 1 o jag i junior 2! 


   ASTRID          SARA          JAG


Vilma

Av elmarna - 8 juli 2011 22:54

lucas tränade på hemvägen vilken grimach han skulle göra åt bilarna vi åkte om ;) 



  jag och lucas i väntan på lunch ;)    snygg älg jag blivit :D   jag bara ääälskade den! ;) hihi   stugan :)   mitt DS xd haha    har också hunnit kollat på tjorven ;) haha


guuud så snyggt måln jag hittade påvägen hem ;) (liknar en katt haha)

   

en ur söt groda som va hur liten som hellst! :D   jag ;)   KAJTOVIK, där vi bor ;)   JENKI o sminkpenselväskan(med penslar i )   aborre jag fick :D   stål löken xd   lustig parfymflaske kårk ;)   åså båten ;)   en av mina favoriter ;)   viking line bussen, som får mig att känna lite london insperation ;)   minigolfbilen ;)   PLATT PÅKÖRD GRODA! :o   lucas igår, sista fiskekvällen.. mysig bakrund!   där har ni en till av dom typ 20 smågrodor vi upptäkte på farfars brors gräsmatta haha  ;)   ett av dom 1000 korten jag tog på lucas berömada MR bean min xd   jag när vi satt på min favoritplats, berget    have a nice day bilen ;)   filip fick en gädda :)   första doppet i sjön! :D super skönt!! :D   jag i gocarten ;) haha   båt ;)   syskonen lundström/andersson <3  sist men inte minst, båten ;D



Vilma

Av elmarna - 8 juli 2011 18:25

statistiken va bättre än väntat! :D 

och nu är jag tillbaka! ;) 

okej fram tills typ imorgon, men endå! :p hahaha

jag börjar med att säga att jag (vi) blev veckans blogg på moas blogg! :D

superkul faktiskt! :D

hoppas att alla mår bra o haft det bra, det har iallafall jag, för det mesta iallafall ;) haha

jag har fått med mig typ 2 saker hem ;p haha

det va tuggummi o sen massa sminkpenslar.

suuuuuper naaaajs :D hihi

ähm, kommer en bildbomb antagligen senare ikväll! 

eftersom att det blev ganska så många bilder ;p hehe 

masssa bilder på Lucas som lekte MR BEAN hela tiden typ.. haha 

ja, det va väll allt för mig! :) 


     

bara för att han är grym! oh snygg ;) haha



Vilma


Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards