elmarna

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av elmarna - 18 juli 2011 23:27

tjollahoppsan igen bloggen!

jo ni rubriken säger ju sitt liksom och a, jag vet inte vad jag riktigt ska säga!

sakar dansen massssor! men vi kanske kör igång en vecka tidigare eftersom att vi ska ta igen en vecka! :D hihi sen har one stage hemsidan blivit klar! :D fett glad :D 

aja, jag kan säga lite kort om rubriken, min mamma ska opereras, för det är fel på hennes bihåler typ? 

a, o jag är lite skrajj.. så jag längtar dit! men endå inte.

jag vill att det ska bli gjort liksom! det är mitt i veckan o hon kommer inte hem på natten heller.. lite spend. menmen.. det är ju det viktigaste! 

så hon blir bättre! 

men är superglad för one stag hemsidan! skitsnygg!! :D


Vilma

Av elmarna - 18 juli 2011 22:41

Hur bor du: villa o radhus 
Brukar du komma i tid: oftast, eftersom att jag hatar att komma försent! 
Hur lång är du: 165 kanske? :)
Kan du laga mat: BÄST :D
Vad jobbar du med/pluggar du: skola, men nu sommarlooooov :D
Vad har du på dig just nu: nattlinne o shorts :D
Har du någon fobi: spindlar, ormar  o falska människor
Hade du en bra kväll igår: joodå! :)
Vilket är ditt senaste inköp: haha polkagrisar xd
Din favoritdryck på morgonen: vatten eller nyponsoppa
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma
Har du sovit i din egen säng inatt: yyes :D
Vad hade du sönder senast: ähm, vet inte?
Vem snackade du med senast: datan ;)
Varm favoritdricka: varm choklad!! :D
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vattttten :D
Alkoholhaltig favoritdricka: ingen :)
När gjorde du senast något riktigt dumt: ingen aning!
Saknar du någon just nu: jooo! :(((
Vad ska man göra för att få dig irriterad: retas eller typ dryga eller a sånt

Någon jag stör mig på: många, men det är inget man går o skriver såhär !
Intressen: DANS DANS DANS ;)
senaste person du kramade: mamma tror jag ;)

Senaste person du ringde: ludde ;)
Senaste person som ringde dig: ludde ;)
Vad drack du senast: smooootie :D
Vill du ha barn: vet inte..
Längtar du till din nästa födelsedag: båda ja o nej! 
Har rakat dina ben någon gång: a?
Är du sugen på något nu: a, en riktigt rooolig historia :D
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: INGEN :o haha
Använder du hudkräm: yeees! :) 
Attraheras du av män med skägg: hahaha nej xd
Micro-pop eller poppa själv: inget :D hihi
Brukar du baka: haha ja xd
Röstade du i det senaste valet: skolsaks valet xd haha
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: mja, vet inte riktigt vad jag vill nu, jag är bara 14 o tonåring liksom men både ja o nej
Vilken låt lyssnade du senast på: price tag med maddi jane
Har någon annan sovit i din säng inatt: nepp ;)
Vad tycker du är äckligt: massor med saker! haha
Har du pengar på mobilen: alltid! ;) hahahaha


haha inte någe speciellt kul! men endå haha xd


 


Vilma


Av elmarna - 18 juli 2011 16:56

nu sitter jag här med min tröga vän Ludwig o käkar polkagrisar för fulla muggar ;) 

hahahaha

på hemvägen igår stannade vi ju till i gränna, å då köpte jag en påse till mig o en påse till han (eftersom att vi alltid brukar köpa något litet när vi är bortresta) så nu käkar vi massor massor massor med polka grisar ;) hahaha

göttigt värre :D

idag va mamma,jag och grannen Anita till strägnes en sväng.

och där kollade vi lite granna och sen åt vi o fikade där också!

jag o mamma delade på en kräftsallad. gud så gott det va!

det fattades bara lite gurka o bort med majsen så va det super! ;) haha

o sen som fika tog jag en chokladboll.. eftersom att jag är galen i det! :D

ähm, ja, senare till kvällsmat blir det också min favorit, kyckling :D hihi

och inte ris! :D

nu dunkar jag musik med min tröga vän haha..

högsta volym på, tur att han inte har någon som hellst smak alls typ så jag kan lyssna på mina discolåtar :D hihi

haha, han råkade återställa hela hans dator, så allt försvann utom 4 bilder typ ;) hahah

jag sa åt han jag ba NEJ återställ INTE! 

nehe? vadårå? o så gjorde han det endå när jag inte såg, jag ba men åååh! 

eftersom att allt försvinner då ;) haha

såååå.. ja, nu har vi försökt fixat lite grann ;)

nu längtar jag bara till min kyckling :D hihi

ta hand om er! 


Vilma

Av elmarna - 18 juli 2011 14:15

min favoritfödelsedag


det va faktiskt detta år!

linnea,ida,stina,daniella o mattias va här.

vi spelade spel, dansade,va ute skrattade o typ doooog!

haha 

vi skrattade så tårarna rann o vi nästan kissade på oss..

vi va döööösvettiga allihopa o ush.

haha

mysigt! :D

ah, o så sov linnea,daniella,ida o stina kvar här.

mattias va tvungen att dra hem, för han hade vart på klassresa ;p haha

men gud så mysigt vi hade det!

nästa år blir det av igen! :D (förmodligen) ;) haha



Vilma

Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards