elmarna

Alla inlägg den 29 juli 2011

Av elmarna - 29 juli 2011 23:50

haha, det roliga va att jag tänkt hela veckan..

jag frågar mamma vad ambitioner är liksom innan idag.

o så glömde jag det helt!

men jag frågade supergoa Miranda! :D

o det va typ vad man ville med framtiden eller vad man säger?`:D


o det jag vill är väll typ att klara av skolan.

och att inte ge upp allt för att något skulle komma i kläm liksom!

inget får liksom hindra mig! 

och så är ett annat mål att vara en go o snäll vän liksom, som folk trivs med.

och sen att bli mycket bättre dansare o utvecklas massor! 

det vill jag verkligen! :D



Vilma


Av elmarna - 29 juli 2011 00:26

det finns mycket jag saknar!


men jag saknar mina underbara vänner Elin och Tobias.

Jag har inte träffat dom på hur länge som hellst!

det är min gudmors barn, som jag va med massor som liten!

det är ganska synd, eller mycket synd att vi inte syns så mycket längre :/

menmen.. vi ses ju ibland, som tur är!

och så saknar jag mina dansvänner, och Sara :/

kommer bli tomt utan dig! 

men man får leva med det! 



Vilma

Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards