elmarna

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av elmarna - 19 juli 2011 23:22

tror ärligt att jag snart ska krypa ner under täcket o försöka sova! 

var ute o sprang för några timmar sen och så körde jag massa armstyrka.

eller vad man säger? jag satte vikterna på händerna, joggade o sträckte ut armarna åt varsitt håll o "snurrade" på dom.. alltså superbra armträning. 

å sen sträckte upp dom o ner till 90 grader o a, sånt. 

så nu är jag alldeless möööör i armarna!

men gud sås könt det va att komma ut o springa lite! 

blir nog ungefär liknande på torsdag! 

kanske inte riktigt lika mycket armar då, eftersom att jag knappt årkar skriva detta inlägg för jag är så slut i dom! ;) haha

menmen.. nästa vecka kanske vi ska köra igång med dansen! 

eller så blir det veckan efter! alltså sommarkurserna.

vi har ju haft upphåll nu under juli o ska fortsätta nu i augusti. ;)

ska bli jättekul! eftersom att jag saknar alla danskompisar masssor o sen så saknar jag dansen också! :)

men nu ska jag försöka dra mig ifrån datan o borsta gaddsen o sen sova!

hörs mer imorgon! 


GRATTIS SARA PÅ NAMNSDAGEN !! :D ♥


    


haha söt bild ;)


Vilma

Av elmarna - 19 juli 2011 17:05

ja, rubriken säger det mesta ;) vad tycker ni jag ska göra mer av? :)


- vanliga inlägg?

- mera foton?

- videoinlägg?

- musik?

- dagens outfit?

- hiss/diss?

- något annat av eget förslag?


den sista, alltså eget förslag, om ni vet något som ni vill se/veta mer om.

sääääg till! :D


komentera till detta inlägg så lovar jag att ni kommer få se mera av det ni vill! :D

(av mig iallafall)


 

dålig bild på salladen jag åt igår! :)


Vilma

Av elmarna - 19 juli 2011 14:46

nu ropar mamma på mig!

nu ska jag sticka till mina efterlängtade små bustroll! 

saknar dom massor ! 



Vilma

Av elmarna - 19 juli 2011 14:36

detta inlägg blir nog intresant! haha

nä, men egentligen borde jag inte ångra någonting här i livet! 

men det finns mycket jag faktiskt ångrar!

men en sak är att i mitt liv så har jag faktiskt glömt bort mig livet.

tänkt mer på andra, vad dom vill, gjort vad dom vill, för att jag inte har vågat sagt ifrån att jag inte vill eller så. det ångrar jag nog mest, för det är svårt att bygga upp självförtroende liksom bara sådär, o våga säga ifrån.

och lita på sina vänner att dom acepterar en även fast man säger ifrån eller så.

så jag ångrar att jag inte har vart hårdare o liksom att jag glömt att jag måste må bra också, och att det inte bara handlar om alla andra!

så det ångrar jag faktiskt ganska mycket, eftersom att det är svårt med självförtroenden! 

hoppas ni blev nöjda med svaret! ;) haha


Vilma


Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards