elmarna

Alla inlägg under juli 2011

Av elmarna - 3 juli 2011 23:24

jo, nu har jag tidsinställt dom här dag 1,2,3 osv sakerna..

så att ni kommer få till på torsdag, eftersom att jag kommer hem på fredag o då skriver jag då :) 

eftersom att jag åker till Åland imorgon, om någon missat det? ;)

eftersom att vi har sommarstuga där o så, o så har jag ju sysslingar där o så.

inte för att jag umgås så mycket med dom när vi är där, men har ju släkt där, så det är därför sommarstugan är där ;p haha

det kanske tror inte det, BARA om jag känner att jag har tid så sätter jag på datorn imorgon bitti o skriver ett kort inlägg! får se ;) annars så kommer det ett tidsinställt inlägg runt lunch :) 

men nu ska jag dra o kika om jag glömt lägga fram något nödvändigt! :)


    



Vilma

Av elmarna - 3 juli 2011 13:05

rken zooo ;)
haha

nu kommer Carola o dannis o dom o hämtar upp mig ;)

för nu ska vi dra till parken zoois ;) haha



Vilma


Av elmarna - 3 juli 2011 12:19


MOA


1. dansar du street?
2. hur länge har du dansat? 
3. tävlar/har du tävlat par?
4. har du något tips på vart man kan redigera bilder?


svar: 


1. nej

2. jag har dansat på Let's Move sen dom öppnade 2004. sen dansade jag när jag va mindre också.

3. ja, jag har tävlat par, dock inte nu, eller jag ska börja dansa par denna termin som kommer! :)

4. det finns så mycket olika så, men photoshop,picnik,pizap det finns masssor! :)


FELICIA
1.Vad är roligast med att blogga ?
2.Vad tycker du om min blogg?

SVAR: 

1. jag vet faktiskt inte riktigt vad det är som är det 
roligaste. men det är väll typ att man får skriva av sig
lite o dela med sig av sin vardag liksom ! :)
2. din blogg är jätte fin o super, det finns inte så mycket 
mer att säga om den ;) haha


Vilma

Av elmarna - 3 juli 2011 12:00

mina föräldrar.


vi börjar med min pappa, han heter Conny är 43 år gammal? tror jag?

ah, iallafall, har mörkt hår o har 4 barn o blåa ögon.

ähm, ja bor här i Eskilstuna.

ibland på fritiden spelar han Golf, annars är han hemma, om man räknar bort jobbet.

så är han hemma eller spelar golf eller så.

han jobbar på VOLVO. och ibland reser han då bort med jobbet, till tex, Tyskland.

han är helfinsk, påsätt o vis ;) haha

hans pappa (min farfar) kommer från åland, som tillhör finland, o hans mamma (min farmor) kommer från finland. så a. 

så han har släkt på åland, jag också men mest han ;) 

hans moster bor där. o hans kusiner o så. typ. :)

och så har han en sommarstuga på Åland som vi åker till varje sommar.

eller jag har gjort det sen jag va typ 2. såå, väldigt länge! :p

han gillar också att grilla! :D

typ det ;) 



Mamma: 

min mamma heter Cecilia och är 40 år. 

hon har blont hår o blåa ögon, o jobbar på Lagersbergsgården.

när hon inte jobbar tycker hon om att läsa,sola o bara slappa ;)

och hon har lite släkt i värmland, liksom jag också då ;) haha

hennes kusiner bor typ där, eller iallafall bodde.

och sådårå, så jag har massa sysslingar både på åland o i värmland o allt vart dom bor ;) haha

mammas favorit mat är nog sibyllakorv ;) haha 

eller pizza, jag vet inte riktigt, hon tycker om båda xd

och hon har glasögon också, o har 2 barn ;) (jag o filip) :)

o hon bor här i Eskilstuna :)

o min mamma är världens bästa! ♥


det va väll typ allt om dom? ;) haha


Vilma

Av elmarna - 3 juli 2011 11:03

nu har louise o jag vaknat :)


hejdå



Vilma

Av elmarna - 2 juli 2011 12:57

min första kärlek..


ja som sagt, min första kärlek, jo, det va ju ett tag sen.

men det va faktiskt min kompis Ludde, jag va kär i han ähm typ när jag va 5 år.

och sen dog ju han i 6års.. tyvärr.

han va en supergo kille, o det va supersynd att han dog! (han dog i canser)

innan han dog skickade han ett litet kort till mig, med han på.

super gulligt, å så skickade jag ett tillbaka. 

synd att han dog, men det va nog min första kärlek tror jag! 

jag vet väll liksom inte riktigt vilka jag va kär i som liten ;) haha

men Ludde va en av dom jag minns att jg tyckte mycket om. 

så, hoppas ni blev nöjda nu ;)



Vilma


Av elmarna - 2 juli 2011 12:20


GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN !! 




Vilma

Av elmarna - 1 juli 2011 23:50

jag börjar nu då ;) 


om mig alltså,


jo jag heter Vilma Andersson och är 14 år och fyller i Maj!

den mesta tiden av min fritid går till dans, eftersom att det är det bästa jag vet!

dom flesta vännerna har jag på dansen liksom.

o så är det ju hur roligt som hellst att bara hänga på dansskolan med dom underbara vännerna o lärarna!

mitt smultronställe (favoritställe) är sååklart dansskolan!

den tiden jag inte är i skolan eller dansar tar jag det lugnt,bloggar eller är med kompisar. typ ;)

favorit årstid är sommaren, eftersom att jag älskar att bli brun o bada massor!

mina syskon heter Filip,Melwin,Lucas och Wiktor.

Filip 16 år

Wiktor 16 år

Melwin 2 år

Lucas 7 år


både wigge(wiktor) filip och lucas delar intresset innebandy! 

tråkigt tycker jag, eftersom att jag hoppades på att lucas skulle bli en liten dansare o inte som filip o wigge liksom ;)

men nu får jag hoppas på melwin istället, melwin brukar sjunga litegrann för mig o dansa runt, okej, kanske inte den mest seriösa dansen, men det är ju endå något! o sen när pappa sitter o spelar på sin keyboard så kommer han o sätter sig bredvid o dunkar ;) haha

så det hoppas jag på!

alla i min familj, pappa,mamma,o alla bröder o lossasmamma har blå ögon.

o jag har brunt hår, egentligen blont.. o jag älskar att fota också! 

det är ungefär jag liksom! ;)

mina favorit färger är typ regnbågen, jag gillar dom flesta! :)


 


Vilma

Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards