elmarna

Alla inlägg under juli 2011

Av elmarna - 26 juli 2011 23:45

 

en riktigt snygg bild på mitt lag från Gotland


2010! ♥




Vilma


Av elmarna - 26 juli 2011 23:14

mina rädslor:


det är typ att jag ska göra illa mig/ bli sjuk så jag inte kan dansa mer.

eller någon nära ska typ dö eller någe.

sen ormar och spindlar e också läskiga! 

och så är jag rädd för att bli ensam..

och faktiskt lite rädd för framtiden, man vet ju inte vad som kommer hända liksom!

& hur allt blir då, fast samtidigt kan man inte gå o vara rädd över allt liksom.

man får leva livet, ta dagarna som dom kommer!  :D



Vilma

Av elmarna - 25 juli 2011 22:24


tryck HÄR så kommer ni till frågestunden!

komentera & fråga massssor! :D



Vilma

Av elmarna - 25 juli 2011 22:11

en första?

vad?


en av dom första sångerna mamma sjöng för mig kanske?

haha


när jag va mindre o jag va ledsen så sjöng mamma en låt som heter "trubbel"

för mig! 

jag gillar den fortfarande, den förklarar så mycket! 




Håkan Hellström som sjunger den första, men jag tror det va Monica Zetterlund som gjorde den. 


Vilma


Av elmarna - 25 juli 2011 15:41

hej bloggen! 


nu ska jag sticka ut o möta mamma, vi ska dra o handla ;) haha

intressant! 



hejdå!!



Vilma

Av elmarna - 25 juli 2011 10:58

Hej hej hej hej hej hej hej hej på dig dig dig dig dig dig dig dig!Jag har skrivit massor på bloggen på sistone...faktiskt men inget har kommit upp..det har åskat, datorn har hängt sig, jag har suttit uppe för sent så jag har varit tvungen att lägga mig..a och massa annat! Men nu sitter jag med mobilen och skriver så nu ska det väl funka :d Jag har massor oviktigt att skriva om men även typ 'viktiga' saker också.. Jag kan börja med att skriva att jag har beställt theSims3 för endast 199:-! Rea på cdon.com och UTAN leveranskostnad! Totaly unbelievable!! Rekommenderas! Nu ska jag till stugan i några dagar men ska se till att jag gör lite inlägg!Vad ska man mer skriva om...SAKNAR DANSEN!! Kan inte göra stort M på mobilen men hejdå Mattias

Av elmarna - 24 juli 2011 22:59



frågestund med vilma 



fråga hur mycket ni vill & vad ni vill!


så besvarar jag era frågor nästa helg!




Vilma

Av elmarna - 24 juli 2011 21:34

det här får mig att gråta..


när det inte blir som jag vill, alltså att allt bara skiter sig. 

och när ingen förstår hur jag menar . 

när någon nära dör eller mår dåligt.

eller om någon nära flyttar, som liksom betyder massor!

då gråter jag..

men ibland måste man faktiskt få gråta! 

det är okej! 


dom här har jag kvar nu! :D


Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick


Vilma

Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards