elmarna

Alla inlägg under juli 2011

Av elmarna - 23 juli 2011 21:46

när folk visar att dom bryr sig och uppskattar det man gör.

och sen att dansa! :D ♥



Vilma

Av elmarna - 22 juli 2011 22:08

när folk försöker vara som andra.

eller när folk sviker en, för att dom tror att dom är mycket bättre, o sen sviker dom o dom tror att man bara ska förlåta, o gör så hela tiden typ.. 

och försöker göra andra avensjuka! 


det upprör mig mycket!! ;) haha



Vilma

Av elmarna - 21 juli 2011 20:04

ett annat ögonblick? 

vad menas med det? hmm.. 

ett annat ögonblick, kanske när jag fick reda på att vi skulle gå på Årbyskolan i 6an.

för att typ halva min förra skola hade brunnit då. så att en 1a, en 2a o en 3a inte hade något klassrum kvar.. så vi va tvugna att flytta..

kändes tråkigt! eftersom att paviljongen som det kallas liksom alltid vart ett ställe som jag tyckt om! 

jag gick där 1an 2an o 3an, o massor med barn blev av med skor,regnställ kläder o massa sånt! 

hur tråkigt som hellst!

skulle sätta dom i fängelset som gjorde det, om jag bara visste vilka!
dom skulle få sitta där resten av sitt liv, jag lovar!

tråkigt! men livet kan inte alltid va roligt, tyvärr! :/


HÄR är en länk till  folket tidningen. 


 

medans det brann.. 





JAA det kan man ju verkligen säga! :/






inte  så stor bild, men det som är inringat är paviljongen innan den brann ner.. 
och det vita med svarta taket är resten av skolan.. 


    

 ännu en till bild när det brann



Vilma

Av elmarna - 21 juli 2011 19:52

rubriken säger det mesta, bikini ;) haha

ja, jag har köpt en ny bikini, endast 49:- !! :D
har kollat på den jättelänge men tänkt att 149:- kronor årkar jag inte lägga på en bikinitopp liksom, eftersom att jag har en helvit liknande.

men nu va den nersatt 100:- på rea på STADIUM!

så jag köpte den nu! skitnygg verkligen o jättenöjd över inköpet! :D


 

google bild, bara för jag inte orkade ta kort på den ;) haha 


a, o snart kommer linnea och daniella o susar över här på lilla hotelet ;) haha

ska bli mysigt. sen imorogn vet jag inte vad vi gör riktigt, men något bilre ju antagligen, haha ;)  


filmen dumpa honom va väll helt okej, fattade inte riktigt sammanhanget, för alla va tillsammans med alla o så. så jag förstod inte små mycket! haha

men men.. 


jag vill att dansen ska börja, nu nu nuuuuu!!! :o

för jag är sååå danssugen! :)


just nu lyssnar jag på låten: välkommen hem med EMD.. 

tycker den e sjukt fin! kanske lite julig men det är ju trotts allt juli liksom ;) haha

nä, nu ska jag sticka o fixa lite innan girlsen kommer! 

baaaaj :D



Vilma





Av elmarna - 21 juli 2011 16:27


Dumpa Honom :)




Vilma

Av elmarna - 21 juli 2011 15:15

ni får tillåmed TVÅ superhärliga recept! :D


vi börjar med det som jag äter till frukost, sjukt gott såhär på sommaren! 


nektarin och vaniljyoghurt!! 

(1 pers)


du behöver:

1 nektarin

ca 2 dl vanilj yoghurt!


såhär gör du:

man börjar med att skölja nektarinen o skära den i små tärningar, inte överdrivet små utan lagom. 

sen lägger ni det i en skål o häller på ca 2 dl av youghurten!

där har ni det! den perfecta frullen asså! SIKT GOTT!

om man är mer hungrig så kan man ju ta 2 nektariner o typ 3 dl yoghurt! ;)


det andra receptet är hallon & jordgubbs smotie! 

(2 pers)


ni behöver:

1,5 dl glass (vanilj!) 

1,5 dl vanilj yoghurt

2 dl FRYSTA observera frysta! 

ca 7 jordgubbar

ca 12 smultron


såhär gör du:

häll först i glassen,yoghurten och hallonen o vispa (med elvisp) så att det blir ordentligt blandat.

sen tar ni jordgubbarna o 4 smultron och vispar ner det. 

sen häller du/ni upp vi varsitt glas, och tar 4 smultron var på toppen! 


ni kommer älska det! jag lovar! :D 


och nu har vi också startat kategorin sommar med elmarna! :)


Vilma

Av elmarna - 21 juli 2011 12:36

alltså, med rubriken menar jag tuna park ;) haha

om ungefär 1 timma kommer malin o hennes mamma o plockar upp mig, malin o jag ska dra till tuna park. haha 

ska fika lite o gårunt o kolla lite antar jag ;) haha

mysigt just ensånhär dag när det är grått och trist ute!

skulle ju vart lite skönt om solen hade kunnat vart framme o några små vind pustar kunde komma, så man kunde ligga o steka i solen o få lite färg, eftersom att malin bor precis vid vattnet! men det får bli någon annan dag ;) haha

ja.. vad ska jag mera skriva? 

inte gjort så jättemycket idag, va ute med mig själv på en liten promenad, eftersom att jag älskar att promenera o bara täknka. det låter inge kul, visst det kanske inte är så kul, men riktigt skönt att få komma ut o friska upp alla hjärnceller där inne! haha

och, jag har faktiskt försökt att göra ett videoinlägg.. men jag SUGER!

jag vet inte vad jag ska säga o allt blir knäppt xd haha

visst jag får bjuda lite, men ingen av dom typ 10 jag tog igår blev bra xd haha

såå.. det får jag träna på xd o min röst alltså.. hejåhå ;) ahhaahhahah

nä, nu ska jag nog pallra mig ner o ta mig något litet att äta! ;) 

tidsinställer ett mummsigt sommar recept till er också! :D



Vilma

Av elmarna - 20 juli 2011 23:06

  gotlandslägret 2010! ♥    västerås tävlingen 26 mars :) ♥   minisarna ♥   gotlandslägret 2010   gotlandslägret 2010   haha jag som har klättrat upp i dörr saken xd    haha myyyyys med morfar ;)   haha söt liten sally hälsar på lilla rosa ;)   ledsen liten vilma här somtrodde hamstern skulle dö, fast den va bara för kall.. så jag störtgrina o allt, haha den bet en så fort man tog i henne, men inte då! enda gången jag kunde hålla henne på typ 2,5 år ;)   en liten vilma i splitt o jeans ;) haha   sally typ dör av oskluften som är så varm o kvav ;) haha   en liten vilma som liknar en smurf till 1000!! :o   en liten balettprinsessa haha   o sen ett foto från idag! :)   haha vattnet va superkallt, däför ser jag utsådär med inspänd mage o allt xd haha   

avslutar det hela med en liten göör lycklig vilma som nyss fått sitt godis ;) hahaha xd 


en kolosaaal blandning med bilderna ;) 


Vilma

Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards