elmarna

Alla inlägg under juli 2011

Av elmarna - 14 juli 2011 16:00

detta hade jag på mig idag


 







the bikiiiniiii;D




Vilma






Av elmarna - 13 juli 2011 12:15

den här veckan spenderar jag i danmark med daniella,oliver,carola o vivianne.

på legoland o lalandia eller vad det hette? haha

vi har det skitbra! (antar jag att vi har haha) 

hoppas att mattias lägger in massor med inlägg nu! :D 


 



Vilma

Av elmarna - 12 juli 2011 13:00

haha


eftersom att jag faktiskt inte har någon handväska blir det inte så mycket xd

men det jag sånna fall skulle ha i en om jag hade en, skulle väll vara typ

plånbok,mobilen,pengar,busskort,toffsar,hårnålar o en liten kamm typ? haha




Vilma

Av elmarna - 12 juli 2011 02:49

Hejhejhejhejhej!

F-Ö-R-L-Å-T! Jag har inte skrivit på ÅRATAL!

Jag har varit i stugan nere i Småland och där finns ingen dator så jag har inte kunnat gjort något inlägg..!



Jag har kollat klart på glee säsong 1.....MÅSTE ladda ner mer!

Hoppas att alla mår bra! :D


Hare bra!




Mattias

Av elmarna - 11 juli 2011 14:15

mina syskon, vi börjar med dom största ;)



Filip: Filip är 16 år o är min så kallade "riktiga" bror. 

han har blåa ögon o inte så speciellt lik mig när det gäller utseende eller så! 

han fyller i januari o på fritiden spelar han innebandy, är med kompisar eller spelar data ;) haha han har spelat innebandy sen han va typ 7-8 kanske? jag har ingen aning ;p haha 

men ungefär så tror jag iallafall! :)


Wiktor: Wigge är 16 år o min så kallade "lossas" bror. 

han har blå ögon, tror jag iallafall? o blond brunt hår typ?

hans mamma o min pappa bor tillsammans, o dom har bott tillsammans sen jag va typ 2-3 kanske så wigge o jag är ungefär som riktiga syskon. 

han spelar också innebandy på fritiden eller är med kompisar o spelar data.

haha o samma med han, det har han typ gjort sen han va 7-8. typ

o han fyllde faktiskt nu i juli för några dagar sen ;) typ så? ;)



Lucas: lucas är 7 år o är min så kallade "halv" bror. haha xd 

han har också blå ögon o blond aktigt hår ! :)

han är också som en riktig bror för mig, bara att vi kanske inte riktigt träffas så mycket, som vi skulle vilja typ? a, på fritiden så spelar han också innebandy.. tyvärr! haha xd okej inte tyvärr, men jag tyckte han skulle bli en danspöjk ;) haha

menmen.. sånt är livet! han fyller i agusti, då blir han 8! å han går på min gamla skola, slagstaskola, o har min gamla lärare. ahhaha ;) 

typ så? ;)



Melwin: melwin är 2 på o är min så kallade "halv" bror, ;) 

han har också blå ögon o är blondhårig. 

han är en äkta liten smitunge, som bara hittar på bus! sätter jämt på sig skorna på fel fot o ska jämt knyta upp alla skosnörena ;) haha

han blir förbannad om han inte får som han vill också! xd 

a, han är en lite minatyr av mig fast kille dårå, haha ;) 

springer runt o sjunger o dansar o flamsar för det mesta för sig sjävl. 

å när ingen ser så busar han sig fram till pappas keyboard o sätter sig på soffkanten precis som pappa gör o sätter på keyboarden o börjar slå förfärligt på tangenterna, hahaha 

busungen melwin! ;)) hoppas på att han ska bli en lite dansös som mig ;) 

o sjunga o dansa o va mycket för musiik! :D hehe 




LUCAS ;) haha MR bean min xd 






FILIP OCH HANS GÄDDA ;) 

 



hahha en RUSKIGT gammal bild på WIKTOR ;) haha



 

 o en bild på mitt charmtroll Melwin ;*



Vilma


Av elmarna - 10 juli 2011 12:30

svårt att säga, eftersom att jag tidsinställt detta.

eftersom att jag just nu är påväg till danmark! :p haha

men jag antar att det är ungefär detta! :)


 



Vilma

Av elmarna - 9 juli 2011 15:30

min tro.. jaa du?


min tro, vad är det egentligen? 


jag tror på att det man vill o kämpar för, det klarar man. 

bara du aldrig ger upp!





Vilma

Av elmarna - 9 juli 2011 00:24

haha, nu är jag klar meed att ha tidsinställt! :p hehe

a, mattias kommer ju tillbaka imorgon, så då får ni lite mera av han också! ;) hahaha


nu ska jag gå o sova så jag orkar upp imorgon för att packa :D

för imorgon drar jag till västerås o sen på söndag åker vi till danmark :D 

wihoooo :D



Vilma

Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards