elmarna

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av elmarna - 20 augusti 2011 23:13



Vilma


Av elmarna - 20 augusti 2011 16:21

ja som sagt!

det kommer säkert en video från när jag dansade idag!

antagligen!

tror jag iallafall.. haha

jaja.. men jag får ta tag i det där alltså och ladda över videosarna till datan och så!

straxt ska jag sticka ut.

känner mig riktigt ofräch! haha eller hur det stavas! 

jaja.. nu ska jag dra mig! 

tchaaaooooo :D


 

denna söta Meja saknar jag massor! världens goaste lillatjej!

super söt! det va ju liksom snart 2 år sen!


Vilma

Av elmarna - 20 augusti 2011 13:15




Vilma


Av elmarna - 20 augusti 2011 10:39

jahapp.. god morgon på er mina bloggläsare!

nu på morgonen har jag spenderat all min tid till att packa,äta frukost, sminka mig och sånt, eftersom att snart ska jag åka mot tuna park och dansa.

det ska bli jättenajs!

så det hissar jag verkligen!

det jag verkligen dissar är att vårat vatten är BRUNT!!

riktigt snuskigt! 

mamma fyllde upp badkaret förut o tog nyss ut allt vatten.. typ 10 kilo smutts kvar på botten nu! 

riktigt äkligt alltså!

ska snart pallra mig iväg mot maria för att hämta skivan o allt sånt till tuna park! 

sen blir det dans heeeela långa dagen!

super mysigt en sån här dag, då är det typ mulet o nästan regnar!

nä, nu måste jag sticka faktiskt!!

ha en fortsatt bra dag precis som jag kommer att ha det! :)


 

två utav mina favoriter på bilden ovan!

Ida & Linnea, havreflarna! ;*

typ bild från 2009? ;)


Vilma


Av elmarna - 20 augusti 2011 00:24





















jag avlsutar detta inlägg med låten San Fransisco.

enbart för att jag saknar då när vi dansade till denna as grymma låt!

man bara öste och jag hoppas fel i början haha o gjorde massa tok!

o typ va tokvig i splitt då, helt sjukt!

det SKA jag bli igen nu den här terminen!

KÖTTAAAAA!!


 

och på denna bilden ser ni hela min dansgrupp!

jag är till höger, är påväg upp i hoppet med armarna rakt fram ;) haha

SHIT vad jag skanar det där året! underbart..


Vilma


Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards