elmarna

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av elmarna - 1 augusti 2011 23:38

haha dålig rubrik.

kvällen har vart grym!

massssor med mys med roliga folk! :D ♥

härligt som tuuuusan! ;)

a, iallafall.. ska snart sova, supertröttt eftersom att jag legat vaken super länge dom sista nätterna o bara funderat liksom.

men idag ska det bli skärpning! 

Daniella sitter med mitt headsett o lyssnar på mange xd hahaha

daniella diggar stenhårt asså! ;) 

jaja.. nu ska vi straxt ta o slipa haha alltså sova ;)

höres imorgon!! :D


 

sommar ♥ 


Vilma



Av elmarna - 1 augusti 2011 11:41

rubriken talar ;) haha

ja som sagt, jag ska snart börja traska mot ICA för att möta Sandra där!
vi ska köpa lite frukt o gott, sen drar vi till Mälarbaden o baaaadaaaaar! (Y)

ska bli super skönt!

trotts att jag antagligen kommer sola mest men endå liksom.

eftersom att jag vill bli brunare o sommaren snart är slut.

eller sommarlovet iallafall!

börjar om prick 3 veckor! SJUKT! :( 

och jag är liksom inte alls så speciellt brun!

& kommer troligen inte bli jättebrunare heller.. men jag ska göra allt för att bli lite brun åt minstånde! eftersom att det inte heller är så snyggt om man är världens blekfis sen när man ska ta skolfoto till 8an! ;) haha

nä, nu måste jag sticka o fixa lite granna innan jag ska gå!

baaaay ;D




Vilma


Av elmarna - 1 augusti 2011 10:20

jo som sagt! 

idag ska jag antingen va med Stina eller Sandra.

det vet jag liksom inte riktig än, en sak är säkert, o det är att jag måste gå o äta frukost snart innan jag svälter! haha

på onsdag blir det dans!! wihooooo ☺  

idag åker pappa o alla dom till Åland.

känns tråkigt att inte följa med dit liksom, men endå skönt!
jag har ju liksom redan vart där nu. (:

ni får ha en fortsatt trevlig morgon/dag/kväll/natt :D hihi


 

steeeeekig bild, hahahha ;)


Vilma 







Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards