elmarna

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av elmarna - 3 augusti 2011 17:04

sticker snart iväg på träning!

efter 1 månads uppehåll så känner jag mig riktig taggad men också supertrött!

haha, jag borde känna mig pigg liksom.

men har både hunnit badat och gått i parken idag, så nu är jag helt slut! 

super mysig dag faktiskt, o den kan inte bli så mycket bättre än vad den ska bli.

eftersom att jga hunnit vart ute i solen & vart i parken, vart med världens bästa & så ska jag ju åka o dansa o ikväll sover Nella här igen o vi ska kolla klart på The Grinch. okej, inte för att vi inte kan den typ utantill.. men den e ju sååå bra! :D

Mamma sitter o dunkar någe konstig musik? 

vet inte riktigt vad faktiskt! 

men som sagt, någon konstig iallafall! ;)

jaja, nu ska jag nog dra mig för att straxt gå mot familjen Fehnes hus för att se åka till dansskolan! 

tränar mellan halv 7 och halv 9.. så jag är väll hemma runt 9.

och så ska jag duscha o så, kanske blir ett kortis inlägg ikväll innan filmen.

får se lite ;)

have a good time people!!! :D


 

jag saknar min lillebror! (bild från Åland ♥)


Vilma


Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards