elmarna

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av elmarna - 4 augusti 2011 23:39








ni som kollade på dom lär ju ha fått er ett gott skratt alltså! 



Vilma

Av elmarna - 4 augusti 2011 21:48


låter som en gås och det är jättemörkt.. men men..

men jag tänker inte göra om den en 3e gång så ;) haha


men en av mina favoritlåtar är California King Bed med Rihanna :D

hoppas verkligen att ni blev nöjda :D




Vilma



Av elmarna - 4 augusti 2011 20:00

ca en timma kvar sen avslutas frågestunden!
passa på o fråga det ni vill!



jag ska duscha o sen unna mig en go bit daimtårta ♥

MUMMS :D

sen svarar jag på frågestunden! :D



Vilma

Av elmarna - 4 augusti 2011 11:38

o det är att jag verkligen älskar vädret! ♥


sitter på baksidan just nu med datan i knät i skuggan.

super lagom svalt i skuggan asså!!

och när jag skrivit klart ska jag ut i solen igen!

jag bara äääälskaaaaar E-Tuna just nu alltså! 8D ♥

& ikväll är det Å-festen.. men tror inte det blir någe för mig.

tråkigt, men så äre..

nää.. nu måste jagg ut i solen i gen o få ränder & bli bruuuun! :)

hejdååå haha xd



Vilma

Av elmarna - 4 augusti 2011 08:48

sitter och kollar på Tv just nu och så gör jag detta inlägg!
jätteont i ena knät sen igår.. o det känns inte bra! :/

så jag får låta det vila till helgen!

shit alltså, det är redan torsdag.. känns sjukt alltså.

jag har verkligen no life, eftersom att jag sitter och kollar på dinosaurietåget.

som jag inte tycker är superspännande.

jag fattar inte varför jag inte bara kunde har somnat om halv 9 när jag vaknade liksom.. jätte jobbigt! 

eftersom att jag verkligen skulle behövt att sova massor nu.

solen är iallafall framme.. men den har liksom inte riktigt tagit sig över till till baksidan.. så jag får väll sitta här o vänta 2 timmar..

kul.

jaja.. lite positivt måste ju finnas!

ähm, okej inte riktigt nu. men det är för att jag är så sjukt trött! 

så nu ska jag kila o fixa lite grann på datan o sånt! :)


 


saaaaknaaaaa bästa! ♥ 


Vilma



Av elmarna - 4 augusti 2011 00:44





Vilma



Av elmarna - 4 augusti 2011 00:10

om jag inte får förhinder så svarar jag på frågestunden imorgon! :D

ähm, a, i ett videoinlägg! vet inte om jag sagt det innan?! :)

träningen va super härlig, men shit så jobbigt det va på endel övningar alltså!

ha vikter o köra massa ben saker.. not good asså! ;)

men det känns jätte skönt o kul att liksom komma tillbaka in på de rätta spåren igen!

såå härligt! 

hoppas på lika fint väder imorgon som det va idag!

då lär jag ligga på baksidan o steka xakt hela dagen, om ingen vill hitta på nått!

men.. bara för det så kommer det antagligen bli regn eller någe liknande!

fast på väderleksraporten så står det att det ska vara:

* 15 grader vid 07.00 imorgon bitti

* 21 grader vid 10.00  

* 24 grader vid 13.00 

* 25 grader o lite moln vid 16.00

* 23 grader vid 19.00


så det ska tydligen bara vara molnigt vid 4, men sen resten BARA strålande sol..

vi får väll se :D

ska straxt sova!

så sov gott o ha det bra alla bloggläsare!

skriver kanske ett kort inlägg imorgon när jag vaknat om hur det blir med vädret alltså ;) hahaha


 

jag saknar Danmark! 


Vilma


Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards