elmarna

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av elmarna - 8 augusti 2011 23:38

haha 3 språk på en rubrik.. REKORD xd haha

skitsamma..idag har jag vart på stan och vart i Rothofs parken hur det nu stavas?

och så drog vi till gymmet sen, alltså "mini" gymmet xd haha myys! ;)

Daniella,Oliver,Maria,Freja,Carola,Vivi & jag va det ;) 

ähm, och så är jag näääästan klar med smurfdräkten! :D hihi

ähm, ja, iallafall.. magen sammarbetar INTE med mig alltså..

jobbigt! -.-'

dansskolan görs ju om och shit sååå snyggt det bliiir!!

ovant men det blir säker asnajs! :D 

imorgon ska vi först åka & bada och sen så ska vi fiska på kvällen.

det ska bli såå mysigt! :D

eftersom att jag älskar att fiska ;)

haha

trott eller ej men det gör jag faktiskt!

Daniella har redan somnat, trotts att vi skulle kolla på flyg 29 saknas? haha

jaja.. bäst jag kilar o borstar gaddsen o lägger mig o susar innan jag ska upp igen!

blir jättenajs! :)

nä, nu ska jag ta o sticka då! ;) 

baaaaay


 

tyckte det passade bra med en bild på en feeeet mask ;) hahha




Vilma


Av elmarna - 8 augusti 2011 10:15

dagen spenderas med min "2a" familj.

och idag kommer pappa,melwin,lucas,wigge o sussi hem.

o pappa lova mig att köpa tuggummin (Y) :D

jaja.. dagen blir säkert mysig!

ska eventuellt baka annars kör vi en speldag eller någe annat mysigt! :)

hääärligt att träffa dom igen efter typ 5 dagars "uppehåll" från varandra ;) haha

jaja.. skitsamma.

jag är beroende av Smurfspelet hejdå xd hahaha


bjussar på en snygg bild på övertrötta Nella & mig för några dagar sen  ;) haha


 


Vilma 

Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards