elmarna

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av elmarna - 16 augusti 2011 21:52

rubriken!! ;) haha

Nella sover här inatt o vi har bakat kladdkaka, som vi nyss mummsat på! :)

super go varen! enligt mig iallafall! :)

imorgon blir en heldag på smultronstället ♥

där dansar jag hela dagen, 11-19 ! :D

och torsdag som jag sa igår, den blir det en halvtimmas privatlektion till paren :)

och lördag ska jag antagligen dansa på tunapark också, och kanske söndag.

det vet jag inte än? :)

vi ska iallafall sova tidigt idag, eftersom att vi måste upp 7 imorgon!

eller, a iallafall ställa klockan..

men men.. det börjar ju bli dax att ställa in den nya mat o sovklockan för min del nu så.. 

lika bra att sätta igång!
jag ska nämligen va duktig o springa 2 mornar i veckan! :D

gå upp kvart i 6, börja springa 6 komma in 20 i 7  stretcha till 10 i 7. duscha till 10 över 7. klä på sig till kvart över 7. äta frulle o packa skolväska till 20 i 8 o sen gå till bussen.. haha.. fråga mig INTE hur jag ska lyckas gå upp så tidigt!

det vet jag inte själv.. men jag får kämpa mig upp ur sängen ;) haha

nä, nu ska vi sticka!

ha en fortsatt bra kväll o en bra dag imorgon!

eftersom att det  lär ju inte bli mycket bloggande då! xd haha


   

finfina daniella ♥ 



Vilma


Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards