elmarna

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av elmarna - 9 augusti 2011 23:24

ja, alltså jag ska inte plugga eller så! 

det är ju sommar haha men endå..

nä, min mage är ju helkrånglig alltså!

inte härligt.. :(

så jag läser om masssa allergier såhär på kvällskvisten för att slappna av lite o så!

ganska intressant! :)

läser just nu om ägg som kanske har någe med min mage att göra.

vilket är väldigt svårt att säga liksom.

alla på apoteket säger att jag ska gå till doktorn o göra allergi test o utredning o sånt.

men mer uträtt barn än mig får man leta efter asså!
haha

har säkert testat allergi iallafall 3 gånger om samma saker liksom.

sjukt ;)

typ gluten,laktos,mjölk a allt typ.

men ägg måste man typ kolla själv eller asså det går inte att kolla hos doktorn tror jag inte?
a iallafall.. så jag läser lite om äggallergi nu liksom.

jag tycker det är jätteintressant.

hoppas bara maggen liksom piggnar till!

imorgon blir det träning!
WIHOOOOO :D haha




fick bli en ägg bild för det xd  


Vilma


Av elmarna - 9 augusti 2011 23:09


Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast? - tjej
Vad står det i ditt nionde sms? - mhmm :-( <3
Vem ringde dig senast? - muuumii :D
Vad har du för bakgrundsbild på din mobil? - haha en liten go bild på mig o lillebror♥ 
Vilket språk är din mobil på? - swediish haha :D
Vad heter din ringsignal? - follow me chris deelay x-cess

Hur många sms har du i din inkorg? - 4693, dags att rensa? ;p
Vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem är det i från?- kallt xd <3 Anders :)


no life.com :)



Vilma


Av elmarna - 9 augusti 2011 09:15

det är dålig uppdatering.. jag vet!

men det är BARA för att det är sommar, Carola o barnen är här.

o då betyder det äventyr liksom..

jag är knappt hemma!

sover bara hemma o sen är jag borta iallafall 15 timmar av dygnet säkert! ;) haha

jaja.. nu måste jag sticka för nu ska vi kolla på sommarlovsmorgonens sista program! antagligen flyg 29 hoppas vi! :D hihi

ha en bra daaag! 



Vilma

Presentation


välkomen till vår blogg!
Denna blogg består utav 2 stycken dansare, så därför får ni nog se ganska mycket dans o våran fritid!
Den mesta tiden av vår fritid är faktiskt dans, eftersom att det är det vi älskar!
Hoppas ni gillar bloggen! ;)

// M & V

omröstning


Bloggextra.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

ipod


Ovido - Quiz & Flashcards